Mama. Ik vind hem zelf echt op zijn papa lijken, qua oogjes dan. Maar volgens mij ben ik de enige die dat vindt. Wat vinden jullie?
Hihi super leuk om die foto's te zien Dit is een foto van mijn dochter en mij (toen ik klein was ) ben benieuwd of jullie der op mij vinden lijken
Dit zijn onze kleine meis...ikzelf en haar papa. ikzelf vind dat ze heel veel op haar papa lijkt. wat jullie?
@ikke22, jullie hebben dezelfde ogen! @debsje, ehh ik vind haar meer op jou lijken *edit* wel het mondje van dr papa
voor een foto van mijzelf van vroeger zal ik morgen even kijken. mijn babyboek ligt op jamie zijn kamertje en hij slaapt al. hier al even een foto van ons samen, ook een van papa en jamie samen wat vinden jullie??
@ Sharon: ik vind Jamie echt op jou lijken! @ Aaliyah: lijkt niet echt nee (vind ik dan hè), maar wat een superschattige foto van jou zeg! Die lach en die krulletjes! *smelt*
@ikke op jouw idd @jusi op je man die ogen idd! @sharon die ogen heeft ie van jou rest denk ik meer zn papa @linda hahah ja die krullen had ik al met 6 weken is echt geen geintje nu geen krullen meer helaas... Hij lijkt denk ik ook echt meer op zijn papa alleen die oogjes niet.
wow wat een leuke foto's allemaal. hier mijn zoontje toen hij ongeveer 3 maanden was met een foto van mijn vriend als baby op zn buik.... inmiddels lijkt jamie steeds meer op mij, zal even kijken of ik morgen een gelijke foto kan vinden van mij als baby!!