Meid, wat een gedoe toch de laatste tijd! Hopelijk schiet het vandaag (of morgen) op voor je! Dit is ook echt niet alles... Nog even heel veel sterkte met de laatste loodjes... Het eind is in zicht meid! Kop op!
Ik lees hier ook weer vol spanning mee! Hoe is het ondertussen met manlief dan? Is ie minder nerveus nu? Succes en hoop dat jullie snel jullie kindje mogen zien!
haha ja die is er ondertussen wel aan gewend. Die wacht geduldg af hij is nu hele dagen thuis. ivm dat hij anders tever weg is en omdat we heel wat nachten hebben moeten overslaan dat ze het niet meer veilig vonden als ie op de weg is dus dat is wel lekker
phoe wat spannend voor je fleur! Ik hoop voor je dat het nou weldoorgaat, wauw dan heb je straks je kindje.... ben jalours! Veel succes ik hou het topiv goed in de gaten!
GVD ik mag nog niet. nog niet voldoende ontsluitng en erg druk op de kraam. morgen moet ik me om 900 bij de VK melden
nou succes fleur, ik hoop dat het vanacht doorzet en dat je je hummeltje maar gauw in je armen mag houden... zal morgen gelijk kijken of er een berichtje van jullie staat hihihihihi het heeft nu wel erg lang geduurd toch.. nou groetjes van mij...
het is nu 11.50 en nog niks gehoort ohhhh wat spannend zeg! misschien heeft sinterklaas haar wel gisteravond het aller mooiste cadeau gegeven wat ze maar kon wensen, laten we het hopen... we wachten gespannen af
De Vk is zelf langs geweest vanmorgen omdat ze toch in de buurt was. en helaas we zijn nog niet aan het puffen. er is niet voldoende ontsluiting vinden ze om het op te wekken. we zullen wel weer zienom 1700 komt ze weer langs
Ik ben nog steeds niet bevallen. heb geen reglematige weeen en morgen heb ik een gesprek met de vk om te kijken of inleiden een optie is en hoe alles in zijn werk gaat. Ben op dit moment gewoon ziek van vermoeidheid.
wat jammer joh, had gedacht dat je al was bevallen. Mooi dat ze je misschien willen inleiden. Ik liep sinds week 31 met weeen en inleiden wilden ze nooit doen. Gelukkig is vishesh zelf met 37 weken gekomen. Anders had ik het echt niet uigehouden... Ik kan heel goed begrijpen dat je ziek word van de weeen en vermoeidheid.. Mijn weeen kwamen vanaf maandag regelmatig om de 5 min alleen ontsluiting kwam maar niet, dat is pas vrijdag gebeurd..
Ik ben ook reuze benieuwd wat ze gaan doen. De vk die ik morgen heb heeft van het weekeinde ook dienst echt een top vrouw is dat. Ik denk dat ze morgen die strippen en dan te kijken ofzo. ik hoor het morgen allemaal wel maar wel heel zenuwachtig. Soms word ik ineens heel paniekerig en angstig enzo maar ja zal er wel bij horen.