Hoi allemaal, Ik heb weer eens tips nodig voor een nogal sullig 'probleem'. We hebben sinds kort een ladenkast in de slaapkamer in plaats van het hoge rek waar we eerst de handdoeken en het beddenhgoed in bewaarden. Op zich heel fijn, want nu wordt het beddengoed niet zo stoffig meer (we hebben nogal wat setjes, dus het rouleert niet zo heel snel) Maaarrr.... we zijn onwijze sloddervossen en hoe we ons ook voornemen om niks op de bovenkant van de kast te leggen, we doen het telkens toch... Heeft er iemand een leuk idee wat we op die bovenkant van de kast zouden kunnen zetten om tegen te gaan dat we er troep op neerleggen? Sorry voor dit onbelangrijke 'probleem' maar ik dacht: misschien komen er heel originele ideeën uit!
Wij hebben twee mandjes op de kast staan. Één voor manlief en de andere is voor mij. Daar gaan alle kleine rommeldingetjes in. Handig en het ziet er opgeruimt uit.
Zo hebben wij dat ook Scheelt wel, want als er eens wat blijft liggen, leg ik het gewoon in zijn mandje en andersom. Verder zou ik er iets van mooie vazen opzetten met planten/bloemen. Kleedt gelijk mooi aan en neemt genoeg ruimte in om er niet zomaar wat neer te leggen
ik heb er een mandje opstaan met allemaal parfum erin die ik niet vaak gebruik, verder heb ik er tubes zalf,douchecreme enz,...opgezet, van die kleintjes, ziet er wel leuk uit en het beertje voor ons babytje
Oeh, die mandjes zijn alvast een heel goed idee! Het zijn inderdaad vaak kleine dingetjes die op die kast komen te liggen. Geld of sleutels die nog in je broekzak zitten voordat je je broek in de wasmand gooit enzo en inderdaad ook deo en crème en dat soort dingen. De kast staat aan m'n vriends kant van het bed en nu legt hij er zelfs kleding op die nog wel een dagje kan en dat kan dan in elk geval niet meer zo makkelijk Plant is ook een goed idee trouwens. Thanks alvast!!