wij willen eind sep naar Primark Is er dan al voldoende herfst / winter kleding? Of kunnen we beter later gaan?
Er is al wel wat indd! Maar hangt hier en daar ook nog zomer tussen.. maar eind september, dan is alle zomer kleding wel weg
Ik heb gister een super mooie wintertrui daar gekocht! ben er nog steeds verliefd op! Voor de kinderen vond ik er nog erg weinig hangen.
Ben van de week in Dordrecht geweest. Daar hing nog vrij veel zomer vond ik.... Ze waren druk bezig met alles in de rekken hangen.
ik kom zo af en toe eens in de primark in Zaandam en zwolle. 1 keer in rotterdam geweest, nooit meer! vreselijk filiaal. Ik wou over 2 weken even heen met mijn dochter. Even een uitje met de trein. Ben benieuwd wat er dan al in Zaandam zoal hangt voor winterkleding.
Ik ben ook 1x in Rotterdam geweest en ook nooit weer. Nu is Zwolle dichtbij dus binnenkort maar eens kijken of daar al veel winterkleding is. Weet iemand of Almere al veel winterkleding heeft?
Ik denk Alexander. Zuidplein is groter en netter. Parkeergarage is wel pittig met zijn prijzen. (Maar ik ga altijd of heel vroeg of echt na 17 uur en nooit in het weekend) Maar nu al maanden niet meer geweest.
Aah. Ik ben alleen nog bij Alexander geweest. Ik dacht dat de primark (ook al ze leuke kleding hebben) gewoon een verschrikkelijke winkel is. Zuidplein kon je een paar jaar terug op een hoop plekken nog gratis parkeren. Ben benieuwd hoe dat nu is. Dat ga ik binnenkort maar eens checken als de hele wintercollectie er is (hopelijk snel!).
Dan zet je je auto bij slinge en neem je een klein stukje de metro. Alles bij elkaar loop je dan mogelijk nog minder dan wanneer je je auto bij zuidplein zet, aangezien je zo uit de metro het winkelcentrum in wandelt.