Op dit moment is er weer de actie 1+1 gratis bij Holland & Barrett en ik vind het altijd een fijne winkel. Ik ga zo even heen, maar wat is nou echt een aanrader volgens jullie?
Groene kleimasker (in een tube). Verder lees ik mee, ik zag al een keer dat de magnesiumvlokken fijn zijn. Die wil ik een keer proberen als ze ook 1+1 zijn.
Oehhh die is echt heel fijn! Ik weet niet of het nu in de aanbieding is maar de producten van Beautykitchen zijn erg fijn. Verder de dag/nachtcreme met aloë vera/honing/dodezeezout etc is hier ook favoriet! Of dr. Organics.
Dat groene kleimasker brandde bij mij echt als de neten gelijk eraf gewassen en weggegooid Mijn musthave, lucovitaal melatonine tabletjes voor mijn dochter
Dr organics voor volwassenen, met name shampoo, conditioner en maskers Burt's bees voor kinderen Nature's aid multivitamine
Zijn kleine tabletjes. Er zijn verschillende soorten voor verschillende kwaaltjes. Ik gebruik nummer 3 altijd voor verkoudheid, griep of beginnende keelontsteking, nummer 5 voor extra energie als ik moe ben etc. Voor ieder kwaaltje is er wel iets, en mijn ervaring is dat het echt goed helpt!
Ik haal daar altijd de zwangerschapsvitaminen (in mijn geval kinderwensvitaminen) want die zijn van natuurlijke oorsprong i.p.v. chemische, daar heeft je lichaam meer aan heb ik mij laten vertellen.
ikk gebruik niet, heb zeg maar inside information ze hebben van eigen merk ook een dode zeezout met magnesium, die zou je ook kunnen gebruiken