Denk het wel, ik denk dat het ook komt omdat je na elke slaapje verschoond? De slaapjes nemen af naarmate ze ouder worden, dus ook minder verschonen, zo was het hier iig.
Ik gebruik wasbare luiers en moet ong elke 2 uur verschonen. Alleen de nacht gebruik ik wegwerp. Ik denk dat ikp ong 7/8 luiers per dag zit. Dl is 16 weken.
Hier ook ongeveer 4/5 luiers per dag, hangt er beetje vanaf hoe vaak hij poept.. ik gebruik voor de nacht pampers en overdag van Lidl (die vind ik heel goed!). Toen hij nog klein was gebruikte ik er zeker wel 10 per dag volgens mij omdat hij echt na elke voeding zowat poepte :-/
5-6 luiers per dag, kruidvatluiers Zoontje is 5 maanden. In het begin gebruikten we zo 15 luiers per dag. Gelukkig is dat minder geworden
Nu met 13 maanden zoon 3-4 luiers, soms poept ze vaker en dan dus meer. De eerste maanden was het hier zeker 10 per dag, toen had ze ook elke keer poepluiers.
Ik denk een stuk of 7/8 per dag.. Zl poept wel 5-6x per dag Voor de nacht pampers babydry en overdag pampers of Kruidvat.
Minimaal 3 ('s ochtends, 's middags, 's avonds). Ruim 2 jaar en draagt AH maat 4 (maat 5 kan ook maar kleinere maten zijn goedkoper ). Als ze gepoept heeft wel extra verschonen (soms 2 keer extra) en nu ze soms ook op het potje/wc plast doe ik daarna ook wel een schone luier aan. Dus eigenlijk sinds ze bezig is met zindelijkheidstraining verbruik ik meer luiers, beetje paradoxaal
Iets meer dan de meesten hier, zie ik. Toch wel een stuk of 7. Dochter heeft nog lange tijd vaak op een dag gepoept (en dan natuurlijk in een net verschoonde luier ) en nu drinkt ze vrij veel en dat moet er ook weer uit .
Gemiddeld 5 of 6 luiers per dag. Bij iedere voeding (voor het "toetje" verschoon ik altijd even). Soms gaat ze daarna nog een keer poepen, dus dan komt er nog een verschoning bij... Of ze plast tijdens het verschonen de nieuwe luier onder... Hier Kruidvat maat 3 en Pampers New Baby of Baby Dry maat 3.
Gemiddeld 10 luiers gok ik. Soms meer, soms minder. Vooral leuk om tijdens een luierwissel te poepen of te plassen. En dan heb ik al even gewacht om zeker te zijn dat ze klaar is .. Gebruiken nu pampers mt 1 (aanbieding), maar als pak leeg is gaan we naar mt 2, morgen dus haha. Ukkie heeft ineens een groeispurt gehad en de plasluiers zijn voort heel vol na elke voeding (3 uur). Verschoon bij poep of als de luier flink bol staat. Maar nu heb ik nog 2 pakken mt 1 staan die dus over zijn. Plus een pak mt 1 vd jumbo die open is. Heb daar 2 luiers uit gebruikt, maar die lekken poep door. Enig idee of ik daarmee terug kan?
Onze jongste is bijna twee en draagt meestal luiers maat 4+ van kruidvat. In de regel zo'n 3-4 per dag. Ligt er een beetje aan wanneer hij poept. Dan verschonen we sowieso meteen. En verder 'u ochtends als hij uit bed komt - voor of na middagdut - 's avonds voor hij NAR bed gaat. Als hij nu vlak voor zo'n 'vaste luierwissel' een poepluiers heeft, krijgt hij gewoon meteen een schone en is het vaak niet nodig om dat een half uur later als hij naar bed gaat nog eens te doen. Toen hij kleiner was, kreeg hij natuurlijk vaker een schone luier.
Ons zoontje is 1,5 en wij gebruiken gemiddeld 4 luiers per dag. Maar dat kan maar zo verschillen, want ons zoontje heeft wel eens dagen dat hij 3-4 keer per dag poept. Wij gebruiken de AH-luiers (maat 4).