Hoeveel luiers hebben jullie ingeslagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wonder2014, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik gebruik voor de oudste altijd echte pampers. Heb een proefpakketje kruidvat gehad toen ze newborn was en van ellende weggegooid. Later op het kdv kreeg ze ook kruidvat maar ze had dan standaard savonds wat rode/geïrriteerde billen.

Voor de 2e heb ik meteen grof ingeslagen toen de pampers van verpakking gingen wisselen en de winkels 50% korting gaven (of meer in combi met LIHL bonnen). Geloof dat ik 10 pakken had liggen ;). Ook bij haar weer het gratis pak kruidvat geprobeerd (veranderd inmiddels) maar jawel, kapotte billen. Ook wat proef pampers van Etos en die gingen wel opzich. Maar ik blijf trouw aan de echte pampers....

Overigens hebben wij enkel Babydry.
    Dochter is vrij gemiddeld en wij hebben ong 4 pakken maat 1, 5 pakken maat 2 verbruikt en nu inmiddels al weer enkele pakken maat 3.

2. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    3 pakken maat 1 New Baby
    3 pakken maat 2 New Baby

Rest is zo bijgehaald mocht het nodig zijn :D;)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Niks , zit allemaal in de babydozen van Etos/Kruidvat/Prenatal :)

4. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 3 pakken newborn maat 1. Maat 2 niets. 6 pakken baby dry maat 3

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Mijn manneke paste wekenlang in maat 1, maar had ook in 0 kunnen starten. Mn vriendin starte in 2, haar manneke was 4,3 kg, mijn ventje 2,7kg
    Vaak zijn de aanbiedingen, derde gratis.
    Als je nou eens 2 keer een groot pak maat 1 hebt en 4 keer maat 2, dan kun je best heel even vooruit.
    Ik heb inmiddels geleerd dat die luieraanbieding eigenlijk elke maand wek is in de supermarkt. Dus je hoeft echt niet perse bergen in te slaan,
    In het begin,in maat 1 en 2 nam ik altijd de new baby versie omdat er zo'n handig blauw streepje op komt te staan als de er urine in de luier zit. Vond dit vooral s nachts bij een heel flauw lichtje fijn, kon ik zien of het al nodig was om te wisselen.
    Vanaf maat 3 heb ik nu vaak de active fit. Simply dry is ook prima en nog goedkoper ook,maar voor mijn gevoel blijft mn zoontjes huid dan wat vochtiger bleef.

6. rums

rums Niet meer actief

Wij hadden bij de wehkamp een box gekocht met pakken 1 en 2. Doos voor doekjes en doekjes.

Deel Deze Pagina