Bij de 1e hebben wij een fles gehad van Difrax en waren hier prima tevreden over. Nu wil ik deze voor de derde ook kopen maar twijfel welke: - S-fles, smal - S-fles, breed ------- Welke zijn jullie goed tevreden over? En heb je eerst na de geboorte een kleine fles gekocht en ben je toen over gegaan op de grotere variant of heb je meteen de grote gekocht. Vanaf wanneer drinken ze eigenlijk zoveel dat het niet meer in de kleine fles past? Ben er al eventjes uit weet het niet meer, hahaha
Hier geen ervaring met de difrax flesjes. Dit omdat onze dochter nogal last had van buikkrampjes dus wij zijn na de Avent overgestapt op de Dr. Browns (top!). Onze dochter is nu bijna 7 weken en drinkt sinds een week flesjes van 120/4 of 150/5. De kleine avent gaat officieel tot 125, dus nu is ze al uit haar kleine flesjes.. Hopelijk heb je hier toch iets aan Nog gefeliiteerd!
Hier direct een grote fles gekocht. Vond het zonde om voor de eerste weken een kleine fles te kopen. Wij hebben de smalle fles. Volgens mij is dat de normale fles en wordt de brede fles vooral gebruikt om de borst na te bootsen.
die brede had ik eerst omdat ik bv gaf en dat zo wilde combineren maar ik vond t maar een onding. Te breed en had niet t idee dat de speen lekker in de mond van de beeb lag. Overgestapt op de smalle en dat ging prima. Bij de tweede ook gewoon meteen de smalle van 250 gaan gebruiken bij de bv en heel tevreden over
Hier altijd de smalle gebruikt, wat prima ging naast de borstvoeding. De jongste knoeide er in het begin wel een beetje mee, dus toen een avent fles geprobeerd maar dat lekte aan alle kanten en weer terug gegaan naar de smalle s fles en dat is prima gegaan . Hier dus positief over de smalle s fles.
Ik heb de smalle gekregen en had de brede zelf gekocht. Ik vind de brede veel fijner en nog steeds. Ik had wel eerst de kleine maar gebruik inmiddels alleen de grote (de brede kleine kan ook nog makkelijk 180/6 maar dan is hij wel echt vol dus vanaf toen grote gaan gebruiken) Maar over de brede flessen zelf ben ik heel tevreden!
Bedankt voor de reacties meiden! Ik heb net 2 kleine smalle flesjes en 3 smalle grote flesjes besteld, ik ben heel benieuwd nog nog even min 4 maanden wachten.
Ligt ook aan je kindje. Ik begon met kleine flesjes uit n babyfoos ( ben even t merk vergeten) die was klein en breed en moest hij echt niet. D'r. Brown dronk hij ook slecht uit, avent ging ook niet... Toen n kleine smalle s fles difrax gehaald en dat ging perfect. Toen heb ik 5 smalle grote s flessen aangeschaft. Je weet van te voren niet wat je kindje wil namelijk.
Woow wat een hoeveelheid flessen. Ik heb er 2 in huis, maar gebruik er maar 1. De andere is reserve voor als de 1e fles kapot gaat.