Ik heb 4 pakken maat 1 gebruikt. Die had ik in het voren gekocht. Zl had ze langer aan kunnen hebben, maar ik had ook al maat 2 en die paste hij toen ook al. Maat 1 en 2 overlapt elkaar heel erg. Geloof maat 1 van 2 tot 5 kg en maat 2 van 3 tot 6 kg. Scheelt dus bijna niets, maar maat 1 zat qua pasvorm in het begin wel beter.
Ik had aardig wat luiers gekregen, denk dat ik bijna 200 maatje 1 had. Heeft hij 4 weken aangehad denk ik. Laatste pak omgeruild voor maatje 2, maar die heeft maar 2 weken gepast dus daar heb ik ook weer van omgeruild voor maatje 3 Hij groeit nogal hard, in 6 weken van 3,5 kg naar 5,5 en maatje 2 is tot 6 kg ongeveer... al ligt dat ook erg aan de bouw van je baby.
Ik had in maat 1 maar 3 kleine pakjes die ik overal gratis gekregen had maar heb toch echt nog 3 grote pakken moeten bijkopen, hij heeft ruim 5 weken in maat 1 gezeten. Zit pas in maat 2 en alleen die van Kruidvat zitten goed omdat die kleiner uitvallen, had ook zo'n maandbox Pampers gekocht omdat die met 50% korting was in maat 2 maar die zijn hem echt nog te groot terwijl hij toch al zoiets 5 kg zal wegen nu. Het ligt echt aan het figuur van je kindje, F. is best lang maar wel slank dus de meeste luiers in maat 2 zijn nog te groot, hij heeft een klein kontje Je hebt snel genoeg wat bijgehaald als je kleintje langer in maat 1 zit
Ik zou niet te veel van te voren kopen luiers zijn zo bij gekocht. E zat in de kraamweek al in maat 2. T zit voorlopig nog in maat 1 inmiddels het 4e pak bezig.
Ik heb 1 zo'n klein pakje maat 1 uit de blije doos. Verder koop ik vanaf maat 2 want die is vanaf 3 kilo. Mocht ze toch geen 3 kilo zijn bij de geboorte dan kopen we wel een pak maat 1 erbij.
Je moet niet zo naar die gewichtsaanduidingen op de pakken luiers kijken, F. is geboren met een gewicht van 3585 gram en heeft toch echt totdat hij 5 weken oud was maat 1 gedragen en toen woog hij al ruim 4 kg. Het heeft echt met het postuur van je kleintje te maken.
Hoelang mag je ruilen dan? Ik wil nu ook al 4 pakken in slaan (2 pakken maat 1 en 2 pakken maat 2). Ik ben in september uitgerekend.
Hier deed ik het bij beide kinderen met de gratis luiers die ik kreeg in bijvoorbeeld de kruidvat tas, maar ook die bleef ongeopend staan het was echt direct maat 2.
Volgens mij kun je onbeperkt ruilen, als je ene pak voor andere ruilt kan dat zonder bon, dus dan weten ze niet eens wanneer het gekocht is. Ze deden er bij mij makkelijk over althans. Anders even navragen als je ze gaat kopen?
Hey! Je kan de luiers met de bon altijd ruilen maak niet uit hoe lang het geleden is! Zonder bon doen sommige filialen nog wel eens moeilijk. Ik werk bij kruidvat dus geloof me maar haha
Mijn dochtertje is nu 8 weken en ben met het laatste pak nummer 1 bezig. Kan evt nog wel wat langer maar ze zijn bijna op en nummer 2 heb ik nu 4 pakken liggen en ze passen ook. Zitten wel een stuk hoger dan 1 maar opzich niet erg. Denk dat ze ruim 4 kg is dus dan is maat 2 ook prima. Volgens mij heb ik bij mijn zoontje ook een maand of 2 met nummer 1 gedaan.
Ik had ongeveer 4 pakken maat 1 nodig bij beide kinderen. En altijd pampers. De beste kwaliteit. (Hier juist doorlekken met kruidvat luiers, en die zijn ook veel stugger)
onze uk heeft alleen de eerste paar dagen maat 1 aangehad. Ze was al 4 kilo bij geboorte, dus kon direct door in maat 2!
hier kunnen we ze altijd ruilen zonder bon, vraag dat anders even als je ze koopt. ik heb nu de luiers uit de gratis dozen, en van zowel maat 1 als maat 2 een groot pak pampers gekregen. Kruidvat zit vlakbij dus kan zo iemand op pad sturen om wat te halen.