Misschien is deze vraag al een miljoen keer gesteld.... Maar wanneer begin je met het kopen van de uitzet?
Ik zou persoonlijk zelf toch eerst de 3 maand afwachten, je kan nooit weten tenslotte. En dan ben je nog ruim op tijd hoor.
ik ben zelf met kopen begonnen toen ik een week of 10 was me zusje is dirct voor mij aan het kopen gegaan . ik nam gewoon iets mee als ik het handig of mooi vond
Het serieuze inkopen zeker pas na 3 maanden, maar daarvoor hadden we al wel een rompertje o.i.d. gekocht.
We hebben voor de 12 weken een aantal kleine dingetjes gekocht , gewoon voor het leuk. Na de 12 weken de kinderwagen en maxicosi besteld (yes nu mag t eindelijk! ) en daarna eigenlijk gewoon lekker geshopt.
wij hebben met 10 weken de box al gekocht en een rompertje. We hadden toen al wel een goede echo gehad, dus ik zou zeker eerst de eerste echo afwachten. Hoewel 1 lief rompertje op zich natuurlijk ook niet uitmaakt . De box komt van marktplaats en we hadden echt zoiets van: Gaat het mis, dan blijft hij staan tot we weer zwanger raken of we zetten hem weer terug op marktplaats! Wij zijn nu 12 weken, maar door kerst gaat het nu vrij hard met kleine dingetjes voor de uitzet. Familie wil toch wat geven en dan zijn praktische dingetjes toch wel fijn, zoals slabjes, spuugdoekjes, badthermometer etc, al die kleine dingetjes die je toch wel echt moet hebben.
Gisteren de babykamer besteld. Andere dingetjes (want rompertjes en speeltjes) hebben we tot nu toe gekregen. We gaan de kinderwagen binnenkort ook bestellen, want zowel op de babykamer als de kinderwagen zit een levertijd van ong. 8 weken. De rest kopen we vast ook binnenkort, maar dat is zo bij elkaar geshopt! (wel eerst veel uitzoekwerk gedaan via Internet). Geld uitgeven gaat altijd snel! Moet dus nu ook wel lukken.
ik ben al voor de 12 weken zo hier en daar wat gaan kopen maar niet veel meer als een rompertje of een flesje hoor! Nu dat we deze keer verder zijn 13 weken zijn we nu aan het kijken naar een babykamer op Marktplaats. Daar zit gelukkig geen lange levertijd op dus we hebben nog even de tijd. de andere dingen heb ik nog niet gekocht, daar hebben we nog tijd genoeg voor
Wij hebben geloof ik met 14 weken de babykamer besteld...de kinderwagen nog eerder...volgens mij al met 10 weken (mooie aanbieding) De box heb ik afgelopen week besteld samen met mijn moeder.. en voor de rest heb ik ook al best wel wat spulletjes, ik koop gewoon dingetjes die in de aanbieding zijn als ik ze tegenkomen of als ik gewoon zin heb om iets te kopen
Wij hebben tot nu toe nog NIETS gekocht. Ik heb wel toen ik net zwanger was een speen gekocht met 'papa is the Best' Dat is het enige. Wij wilden wachten tot we wisten wat wij hadden. Sinds deze week weten wij dus wat wij hebben. Zaterdag gaan wij vele babywinkels langs, dus grote kans dat we veel inkopen in 1 keer gaan doen. Kijk er echt naar uit.
Eigenlijk hebben we alles gekocht toen we wisten dat we een zoon kregen, dus vanaf de 20e week.. We hebben daarvoor al wel knuffeltje, rompertjes enzo gekocht, voor de leukigheid!
ik heb al vanalles gekregen en zelf wat rompertjes enz. gekocht niet veel eigenlijk. Nu woensdag gaan we de babykamer afhalen (via marktplaats) en kunnen we lekker op ons gemak alles doen we zijn nu langzamerhand aan shoppen
Wij zijn pas met 20 weken gaan shoppen voor de kinderwagen/babykamer/box etc. En zo rond de 24 weken zijn we langzaam begonnen met het verzamelen van allerlei kleiner spul dat je nodig hebt zoals kleertjes, waskussen, lakens etc. maar we moeten nog wel wat voor we alles hebben. Gelukkig ook veel gekregen met de feestdagen Vind het wel leuk om zo langzaam alles bij elkaar te krijgen dan om in 1 keer alles te kopen
Na de 12 weken echo hebben we de eerste kleertje gekocht. De box stond met 20 weken al in de woonkamer. en het kamertje hebben we rond de 28 weken besteld... De kleinere dingen hebben we tussen de 20 en 41 weken gekocht..