hallo dames, Ik had een vraagje aan jullie ik krijg een 2e kindje en ik zit erover na te denken om een fietskar voor achter me fiets te kopen voor de kleine. hebben jullie hier ervaring mee? en hoe bevalt het? want soms denk ik is het niet lastig fietsen en pakeren bij de supermarkt of went dat snel? ik zo heel graag jullie ervaringen willen weten. Liefss
Daar zit ik ook al aan te denken of ie wel handig is of niet want ik heb geen rijbewijs en hoe moet ik haar meenemen als ik mijn dochtertje naar school moet brengen....
wij hebben er 1 we vinfden m super handig je kan er tegelijke tijd ook veel boodschappen in kwijt ik durf er alleen niet mee te fietsen maar dat ligt aan mij gr marline
ik vindt het niet echt een veilig gevoel voor mezelf kan het niet in de gaten houden enz heb de kleine liever voorop maar de eerste halfjaar kan dat nog niet ik ben snel bang dat dat ding kantelt
ja, linka ik zit dus met hetzelfde probleempje als de kleine er is. hopelijk krijgen we meer reacties hihi. liefs ps dankjewel voor je reactie marline
Ik heb er 1 en ik gebruik m regelmatig hoor! Justin gaat alleen voorop met mooi of droog weer. Als t regent is dit ideaal! Alleen zijn nichtje is nu bijna 6 maanden en er kunnen geen maxi cosi en 1 kind bij in. Tenminste niet in die van mij. Ik heb deze van de HEMA voor 129 euro. Alleen ik vind t ook niet superveilig, maar wél superhandig! Ook met boodschappen ja.
Zou persoonlijk liever gaan voor een bakfiets.. Dan heb je de kinderen in ieder geval in zicht. Als je bijv en straat wil oversteken ga je altijd eerst zelf, en dan pas komen je kinderen. In zo'n fietskar dan. Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou er persoonlijk denk ik niet voor kiezen. Het is natuurlijk wel voordeliger dan een bakfiets.
Ik vind het een beetje zielig, maar dat komt omdat ik het volgende heb gezien; ik zag een vrouw met topsnelheid fietsen over een weg vol kuilen, met zo'n karretje dr achter wat van links naar rechts door de lucht vloog Kindje natuurlijk huilen
Agossie zeg.. Ik ging ook n x over n klinkerweggetje met veel gaten en kuilen en bulten. Toen moest Justin ook huilen. Maar toen was ie ook net 3 of 4 maanden hoor. hij zit nu in de gespjes vast en hij vind t prachtig.
Ik ben der helemaal fan van! wij hebben de croozer 2 zitter aangeschaft..echt een super ding! en Marit vindt het er leuk!
ik heb zelf de kid car comfort....was best prijzig maar heeft wel alles wat ik wou...zelfs een ligstand ook heb ik er een luxe babyschaal bij gekocht die bijna net zo diep is als een maxi cosi Ik vond ze vroeger ook helemaal niets totdat mijn vriendin er een had en de kids vonden het geweldig en het is gewoon superhandig. Een bakfiets vind ik ook heel gaaf maar dan heb je meteen een andere fiets.....ik had A. al een goede fiets.......en B. wil ik ook wel eens gewoon fietsen zonder bak maar dat kan niet met een bakfiets...... Als ik zonder kids op pad ga dan hup fietskar in de schuur en ik heb mijn gewone fiets weer Mijn oudste van 3 wil er niet eens meer uit als hij er in zit en mijn jongste vind het ook prachtig.....die kijkt heerlijk rond en het is natuurlijk ideaal als het regent En ik ga echt alleen maar over normale straten en zeker niet door wegen met kuilen etc........want dat lijkt me indd niet erg prettig voor de kids achterin Mijn jongste mag over 1.5 maand wel voorop zitten en dat is ook supergezellig maar weet zeker dat ik de kar nog vaak ga gebruiken bij slecht weer of als ze er gezellig samen in willen Kan hem zeker aanraden!