hoi, waar o waar vind ik deze? bij hema zijn ze er niet meer en prenatal heeft ze ook niet meer in zijn maat.. ik den kaan maat 90 aangezien mijn zoon nu maat 70 aan heeft en hij nu al de onderkant raakt.
bij de hema vind z eecht heerlijk gewoon ook in de wasmachine en droger te doen lekker makkelijk. ik hwb ze met armen eraan en die kan je eraf halen
bij hema en prenatal kan je ook online bestellen. daar zijn ze dan vaak nog wel! v/d had ze vorige week nog hangen! maar was nijmegen. gr brenda
ja die heefth ij nu ook vd prenatal, cars! hij is echt super!!! en daar kan hij dan t-m maart nog wel i lijkt me. op zijn kamer wordt het nooit kouder dan 15 graden dus..
V&D heeft ze vaak ook wel. Al was ik altijd erg blij met die van de Prenatal, misschien even online kijken idd?
hema zijn ze oo kniet zo duur ik gebruik m al voor de tweede ronde en ziet er nog super uit ook de ritsen werken nog goed
Je kunt ook overwegen om die van 100cm te nemen hoor... die kun je dan langer gebruiken. En dan kun je m evt ook volgende winter nog wel gebruiken.
Wibra misschien. Vorig jaar daar 1 vandaan gehaald. En zoonlief slaapt er nog in. Hij is van betere kwaliteit dan die wat ik van de HEMA heb.
Hoi, Online is er ook nog genoeg te vinden. Bij Biologische Producten Baby & Kind. Kleding,Cadeau etc - Green Jump zijn er fijne slaapzakjes van biologisch katoen Slaapzak baby biologisch katoen. Dat slaapt pas lekker! Ook super fijne nieuwe pyjama's en nachthemdjes trouwens. Mooie nachthemden voor meisjes Nachtjapon biologisch katoen,nachthemd,pyjama meisje,meisjespyjama en stoere pyjama voor jongens: Biologisch katoenen pyjama's en nachtjapon Deze pyjama's vallen smal waardoor ze goed blijven zitten en de broekjes niet snel opkruipen: Deze met voetjes zijn ook super en heerlijk warm: Pyjama biologisch katoen voor baby's
Ik heb zelf 2 bij de Kruidvat gekocht en ben er helemaal blij. Mooie ruime mouwen. Vind zelf die van de HEMA zo krap. Maar de Kruidvat heeft ze maar af en toe. Maar.....bij de Bentex/Ter Stal kun je ze ook krijgen. Ook mooie ruime mouwen en je kunt de mouwen eraf ritsen.
HEb van de beurs een hele grote voor mijn dochtertje van 2 en hij is super, ze gebruikt hem op het kdv thuis heeft ze geen slaapzak meer. Maar hij is heerlijk warm en soort fleece lijkt het wel ik zal het merk eens bekijken straks en dan laat ik het wel weten.
wij hebben een combisleeper, en vind de slaapzakken van Lief! en koeka super, zijn badstof en gevoerd(100% katoen). voor onze jongste had ik de kleine lodger hopper, maar die liggen niet gebruikt in de kast ivm inbakeren
Hier ook de hema slaapzakken! Maare, ik las dat iemand zei dat je best eentje van 100 cm kunt kopen, maar ik zou dat niet doen hoor. Ik heb er hier ook van 100 cm in de kast liggen en die zijn echt te groot! Beter een goedpassende slaapzak, wat kosten die dingen nou? Veiligheid voor alles toch.