hoeveel luiers s nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ann77, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    verschoon je je kleine bij de voeding van 22/23 uur? of kan 12 uur met een luier? en bij een ouder kindje die doorslaapt? wakker maken voor een schone luier of 12 uur met een luier?

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ligt er aan hoe vol de luier is. Wakker maken voor schone luier doe ik niet.

3. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    vanaf vrij jong al wisselde ik snachts geen luiers meer hoor, echt net nodig.... ook niet als ze 12 uur slapen... want dan drinken ze ook 12 uur niet.... dan heb je smorgens 1 volle luier.....

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik gaf 'm bij die laatste voeding nog wel een schone luier maar 's nachts wakker maken voor een schone luier heb ik nooit gedaan of je moet ruiken dat ie vol zit :D

5. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf moment dat wij de late voeding als droomvoeding deden verschoonden wij haar niet meer op dat tijdstip. Maar onze dochter poept nooit tussen 19.00 en 7.00 uu en sliep altijd door. Bij poepluier zou ik het wel doen. En zonder voedingen verschonen wij zeker niet tussendoor, maar ook nog nooit meegemaakt dat ze doorgelekt was hierdoor of een poepluier had 's ochtends...

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik zou het wel doen als je nog een fles geeft, dan wordt je kind ook even net wat wakkerder om goed te kunnen drinken.
    Maar wakker maken zeker niet.

Verder is het hier echt een tijd geweest dat ze 's nachts meer leek te plassen dan overdag. Dus kregen we overvolle, lekkende luiers. Maar toen namen we een grotere maat en sindsdien is het weer prima. Zit wel echt vol 's morgens meestal, maar niet doorgelekt.

7. Onje

Onje Niet meer actief

De eerste 2 weken heb ik Liv wakker gemaakt 's nachts.
    Nu is haa Laatste voeding tussen 19.00-20.0 & tussen 9.00 & 10.00 wordt zij weer wakker. Ik heb dus alleen de eerste 2 weken haar luier gedaan. Gebruik trouwens Kruidvat luiers.

8. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Ik ben met ongeveer 3 maanden gestopt met snachts verschonen.

Nu krijgt ze nog steeds een nachtvoeding. De laatste tijd had ze enkele keren doorgelekt, en toen ben ik voor de nacht op een grotere maat overgegaan.

Dus als de luier groot genoeg is, dan kan deze echt wel 12u aan blijven.

9. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik probeer niet te verschonen in de nacht, maar ik merk dat dat bij die kleintjes nog niet zo'n succes is. Ik heb hem in de ochtend al een paar x kletsnat gevonden... Dus zolang er nog een voeding is om 23u en in de nacht verschoon ik minimaal 1x op 1 van deze tijdstippen. Als er gepoept is dan wordt er natuurlijk direct verschoont. De eerste weken deed hij dat ook altijd in de nacht, nu wat meer overdag gelukkig.

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee doe ik 's nachts niet meer, ze slaapt van 19:30-9:30uur met een luier gaat hier prima. Als ze wakker wordt kijk ik wel altijd even hoe vol de luier zit en evt een droge luier aan, maar maak ze er niet wakker voor.

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Sinds Femke geen voeding in de nacht meer krijgt, verschoon ik ook haar luier niet. Laatste fles en luier is rond 23:00 en dan om 7:30 weer. Gaat prima!

Deel Deze Pagina