Hier rond de 6 keer per dag. Uiteraard vaker als ze gepoept heeft. Ach, en soms merk je wel of ze veel plas hebben of niet. Dan kun je altijd nog extra verschonen!
4 - 5 x afhankelijk van hoeveel ze heeft gedronken.... Als ze veel heeft gedronken dan doe ik het een keer vaker, heeft ze een dag wat minder dan 4 x!
Meestal zo: 's Ochtends na het ontbijt (dan heeft ze gepoept) Eind van de ochtend soms voor het slapen nog een keer Na het slapen soms voor het eten nog een keer Voor het slapen 's avonds Meestal is het óf 's middags direct voor haar slaapje een nieuwe luier en dan voor het avondeten weer, óf juist direct na haar slaapje (dan issie voor het slaapje nog aardig droog) en dan meestal voor het avondeten ook nog eentje. Ligt er vaak ook een beetje aan hoe laat ze wakker is 's middags. Maar normaal gesproken zo'n 5 keer.
ik denk zo'n 12 luiers per dag voor mijn 2 dochters.... ligt er net aan of ze een poepdag hebben of dat het meevalt mijn jongste gaat altijd op de bank liggen en roept poeppp mama.... dan wil ze gewoon een schone luier omdat ze er dan net een plas in heeft gedaan mijn oudste hoop ik dat ze zindelijk gaat worden deze zomer...!
Ik verschoon meestal maar drie keer: 's ochtends na het opstaan (dat is vaak een poepluier), halverwege de dag en dan 's avonds weer voor het naar bed gaan. Soms wel een keer extra tussendoor als hij overdag poept. Ik moet er wel bij zeggen dat hij nu redelujk onderin het gewicht voor zijn maat it, dat scheelt ook wel. Als hij bijna uit een maat groeit, moet hetwel vaker.
Tussen de 3 en 5 luiers per dag ligt er aan of ze meerdere keren poept dat kan verschillen de ene dag is het een keer de andere dag wel drie vier keer. Smorgens meestal is dat meteen een poepbroek. Dan na het slaapje en voor het naar bed gaan en dus de eventuwelen poepbroeken extra. Ze drinkt niet extreem veel.
Zo'n 4 luiers per dag: als ze wakker wordt na haar slaapje overdag (soms ook ervoor: als ze laat gaat slapen en veel gedronken heeft, maar dan daarna vaak geen schone luier) ergens 's middags nog even (is dan vaak een poepluier) voor ze naar bed gaat.
Oudste (net 2 jaar) = ongeveer 3-5 per dag. Jongste (5 weken) = ongeveer 5-8 per dag. Ik ben niet zo dat ik constant loop te verschonen. En ze hebben nooit ergens last van.
ik deed het eerst altijd bij wakker worden, maar tegenwoordig poept ie na de pap...dat is nu de 1e voeding..dus daarna pas de eerste na het badje na middag fles voor het slapengaan en dan eventueel no tussendoor of nog een poepluier! dus 4 of 5
Laatst toevallig geteld en toen kwam ik op 14 totaal (baby en peuter). Nou moet ik zeggen dat het poeperds zijn, mijn dochter minimaal 5 keer per dag en mijn zoontje minimaal 3.