hoeveel luierers mag je baby hebben nu merk ik aan donna dat ze voor de fles en na de fles een poepluier heeft .er zit danniet veel in ,,het is niet te dun maar wel wat dunner...is dit erg ...het is pas sinds gisteren
Gemiddeld voor FV is 1 per dag.. Maar dat kan nogal varieren. Maar zolang die ontlasting niet te dun wordt, en ze goed drinkt, kun je het misschien nog aankijken.. Ik wil je niet bang maken, maar er heerst tegenwoordig zo'n buikgriep. En daar hoort ook diarree (en spugen) bij. Daar hoef je verder ook niet zoveel mee te doen, zolang ze haar flesjes goed drinkt en helder is tussen de slaapjes door.
Elke dag 1 poepluier is idd gemiddeld. Soms halen we dat soms ook niet en dan is het eens in de 2 dagen.
Ons meisje poept ook meerdere keren per dag. Wel heeft ze een eigen ritme daarin. (Klinkt gek, maar het is waar). Ze heeft 's ochtends de eerste luier altijd helemaal volgekleid. En om vier uur een klein poepje. Zolang ze poept is er niks aan de hand, toch! Heb je iets veranderd aan haar voeding? Bijvoorbeeld, meer voeding of andere voeding? Of kan ze tandjes krijgen, dan wil het ook nog wel eens veranderen.
hmm tandjes krijgen lijkt me niet,,ze krijgt wel 10 cc meer...tis voor de fles een vieze poepluier en onder de voeding ook ,,dan gaat ze zitten persen en dan jaaa hoor
Ik heb altijd begrepen, dat tijdens het zuigen de darmpjes op gang komen. Als de poep dun is, goed in de gaten houden. En zoals al eerder is gezegd, kijken of je kindje goed helder is tussen de slaapjes door. En even voor jezelf misschien noteren hoevaak ze een poepluier had, en of het dun was of niet. Zo krijg je ook een beetje een beeld over de dagen heen.