Ik heb nog geen idee wat wij gaan verbruiken. Hiervoor woonde wij in een maissionette. Het water zat toen in de servicekosten. Wij hebben vorige week de brief ontvangen van de watermaatschappij. 33,00 per maand, is dat veel? Ik kan ook niet zien voor hoeveel m3 dat is?
had geen flauw idee, let er nooit op maar heb t even opgezocht en staat bij 'Drinkwater verbruik totaal 67m3'. Dit was van vorig jaar. voor dit jaar nog gene meterstanden doorgegeven. die zullen vandaag of morgen wel komen. van nuon al wel meterstanden moeten doorgeven(vandaag toevallig) en krijg daar eind volgende maand de rekening van
Voor 2 volwassenen en 2 kinderen betaal ik 29 per maand aan Brabant water. Heb verbruikt afgelopen jaar 131 m3. Moest 70 bijbetalen Mijn zus betaald 30 per maand voor haar en 2 kinderen. Heeft verbruikt 156 m3 en krijgt 110 terug. Zelfde maatschappij Heb gebeld en nu blijkt dat alleenstaande met kinderen in een lagere schaal zitten kwa belasting dan koppel met kinderen. Hierdoor kunnen zij een veel groter verbruik hebben en minder betalen. Vind dat echt belangrijk al is het voor mijn zus meegenomen
Hier 92m3 voor twee volwassenen een kind en twee poezen. Ben niet extreem zuinig met water maar laat niet zomaar de kraan lopen met tandenpoetsen ofzo.
Nee helaas geen zwembad. Vind t ook veel. We douchen allemaal elke dag. Elke dag vaatwasser en elke dag een wasmachine. De tuin weleens sproeien en weleens een zwembadje vullen.
Wij spannen de kroon 206 m3 dit jaar Jongens gaan elke dag in het biba bad en wij douchen elke dag. Ml doucht zo 20 minuten helaas, krijg dat er niet uit helaas. Verder in de zomer veel badjes gevuld en ook vaatwasser en wasmachine. Dit jaar wel minder verbruikt dan vorig jaar
pas de jaarrekening gehad en we hebben 90 verbruikt het afgelopen jaar. Nou doen wij niet bewust zuinig met water, l vind ik onodig verspillen ook weer niet nodig dus geen kranen laten lopen etc. maar de wasmachine draait veel, en manlief doucht 2x per dag als hij de kans krijgt. Maar vaak douch ik 1 van de keren mee, onze kinderen gaan niet dagelijks in bad en als ze gaan dan met z'n drieen tegelijk en gaat het bad niet vol. We hebben een kaboutertuin die we zelden sproeien (1a 2x per jaar hoge drukspuit erdoor om de tegels schoon te spuiten en als het heet is krijgen de planten het water van het zwembadje. En we hebben een vaatwasser, daarmee schijn je juist minder water te verbruiken dan als je met de hand afwast.
78 m3 , 2 volwassenen 2 kinderen. Kinderen douchen niet elke dag en we douchen allemaal kort, waterbesparende douche. Wasmachine en afwasmachine zijn nieuw en dus zuinig met water. Tuin is klein en sproei ik alleen als het nodig is (laatste weken niet zoveel dus ) en verder verbruiken we gewoon niet zoveel water denk ik.
62 m3 twee pers. huishouden We douchen elke dag, soms wel 2x per dag! Ongeveer 5 min. per x. Douche is mij heilig; behalve schoon ook heerlijk ontspannen! Geen vaatwasser en draaien 2 wasjes per week.