11 januari 2015 gestopt met de pil. 6 februari mijn eerste menstruatie en 1 maart had ik een positieve test in handen. Mijn 2e cyclus was he dus al raak. Ook had ik 2x een erg korte cyclus. Inmiddels is mijn zoontje alweer 4 maanden oud. En denk ik terug aan die spannende tijd van het stoppen en gaan proberen. Ik kijk nu al naar de volgende ronde! Ben nu niet aan de pil maar we willen in september ergens weer gaan beginnen...eerst mn lijf weer even op gang krijgen
Eerste ruim 2 jaar, incl mmm traject met hormonen en IUI. Tweede na 2 maanden, spontaan. na de bevalling niet meer aan de pil gegaan, maar condooms gebruikt. Cyclus was een zooitje (tussen 66 en 38 dagen), maar toch ineens gelukt!
Ze hadden tegen mij gezegd dat ik zonder medische hulp eigenlijk niet zwanger zou kunnen raken. Ik wist dus ook niet dat ik zwanger was tot 11 weken, maar was wel heel misselijk in de ochtend en vaak de hele dag lang dan, maar dacht dat dat door iets anders kwam, en deed eigenlijk de test om zwangerschap uit te sluiten en naar de dokter te gaan voor de misselijkheid.
De eerste keer na 2 maanden. De tweede keer direct, dat werd een miskraam. En toen na 1 gewone ronde weer raak. Weer een miskraam. En nu weer direct (7 weken onderweg).
Voor mijn zoontje heeft het 4,5 jaar geduurd dus zo'n 50 maanden. nu zwanger van de 2e, december begonnen met spuiten, februari de punctie en direct de 1e terugplaatsing zwanger. .