hoeveel maanden zijn jullie bezig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daantje81, 10 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    wij zijn nu al 8 maanden bezig en we blijven elke maand vurig hopen en verlangen dat't zover is!
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Je wilt het misschien niet horen, maar toen ik eind mei stopte met de pil was ik eind juni gelijk zwanger. Begin Juli is dat een miskraam geworden maar nu ben ik alweer zwanger!
    Bij mijn dochtertje was het ook gelijk na het stoppen raak. Tot zover hebben wij dus erg veel geluk dat we niet lang hoeven "oefenen". En kunnen we dus echt plezier beleven aan het vrijen, er is geen "prestatiedrang".

    Groetjes van Kiki.
     
  3. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Bij ons was het totaal onverwachts, aangezien ik de pil slikte. Maar we zijn er ontzettend blij mee :D

    groetjes, tamara
     
  4. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    wat me toch wel opvalt dat een hoop mensen meteen de eerste keer zwanger zijn geworden... Wie weet hoe dit bij ons zal gaan..???
     
  5. Niet meer actief

    Bij de eerste was het raak in de 3e ronde. Bij de tweede in de 1e ronde (maar dit werd een miskraam), en nu de derde was ook raak in de 1e ronde. ('k ben nu 5 weken en doodsbenauwd dat het weer mis zal gaan).
     
  6. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    op naar ronde tien helaas
     
  7. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Dat gevoel ken ik, ik probeer elk signaaltje van mijn lijf te analiseren of het wel goed zit. Ik ben nu net zover heen als bij de vorige(inschatting) dus ik ga al veeeeel vaker naar de wc om te checken of ik geen bloed zie...

    Groetjes van Kiki.
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik ben in maart gestopt met de pil, na 1 keer ongesteld te zijn geweest was het raak. helaas heb ik een miskraam achter de rug. Nu zijn we weer bezig... Liefs jenny
     
  9. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik zit nu midden in ronde 3! Zo te voelen vandaag mijn eisprong gehad en heb ik nu dus weer een kortere cyclus als dat mijn banner aan geeft. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien. ;)
     
  10. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik heb er al 20 maanden opzitten. :oops: Ben onregelmatig ongi, dus vandaar dat het ook nog eens moeilijk te timen was in het begin. Verplicht vrijen is niet leuk.
     
  11. Fatna

    Fatna Actief lid

    23 aug 2005
    168
    0
    0
    meteen raak

    :D
     
  12. Anicka

    Anicka Lid

    17 aug 2005
    33
    0
    0
    Ik was ook direct zwanger, zo snel hadden we niet kunnen hopen.
     
  13. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    ik was heel snel zwanger ik had een buisje in mijn arm die heb ik op 5 april eruit latenn halen en op 9 april kwam mijn eerste menstruatie tevens ook mijn laatste ik was metteen zwanger ook nog van een tweeling ook nog .

    groetjes anita
     
  14. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Ik heb in november mijn mirena spiraal eruit laten halen en in januari was het raak.
     
  15. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hoi allemaal,

    Leuk om te lezen hoe lang iedereen er mee bezig is! Zo spannend allemaal. Ik zit nu in ronde 2. Gelukkig had ik na het stoppen met de pil, gelijk weer mijn oude cyclus van 30 dagen terug. Dat is in ieder geval al positief!

    Succes allemaal! En veel plezier vooral :)

    Groetjes,

    Hester
     
  16. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ik ben in juli gestopt met de pil en eerst gewacht todat de menstruatie weer goed op gang was. ik ben nu twee keer ongesteld geweest (cyclus van 30 en 32 dagen) en we gaan nu proberen zwanger te raken. Dit is onze eerste ronde dus. Ik vind het heel erg spannend, ben nog maar net begonnen en er spookt constant in mijn achterhoofd "straks kan ik niet zwanger worden". als ik al die verhalen van iedereen lees hier... ik hoop van harte dat het gauw raak is voor mezelf en voor iedereen die bezig is zwanger te raken!!! Liefs,
     
  17. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hoi Analize,

    Ik had je een berichtje gestuurd, maar weet niet of ie is aangekomen. In ieder geval, moet je je er niet te druk over maken of het wel of niet lukt. Zo'n 90% van de stellen raakt binnen anderhalf jaar zwanger ( en 70% binnen een half jaar)Vooral heel veel plezier met oefenen!

    Groetjes,

    Hester :)
     
  18. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    he hester, ik heb je berichtje niet ontvangen hoor. beetje jammer, ik weet niet waar dat aan ligt.
    maar in ieder geval bedankt voor je reactie!!
    ik weet wel dat je een grote kans hebt binnen een jaar zwanger te raken maar toch gaat het door mijn hoofd. ik denk dat het komt omdat we het zo graag willen en het zo'n grote teleurstelling is als het niet lukt met alle respect voor de vrouwen die niet of moeilijk zwanger kunnen raken. Ik moet me ook niet zo druk maken. we zijn pas net begonnen met proberen dus...
    we wachten maar "rustig" af. Liefs,
     
  19. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk dat geduld een schone zaak is, en eigenlijk ook het belangrijkste.
    Het is gewoon zo dat wanneer je er teveel mee bezig bent dat het dan vaak juist niet lukt.
    Nou is het natuurlijk logisch dat je het graag wilt(iedereen trouwens)
    maar het is het verstandigst om te denken "het komt wanneer het komt".

    succes
     
  20. leanne

    leanne Actief lid

    15 aug 2005
    149
    0
    0
    Wij zijn in de derde ronde, vol spanning op wat komen gaat.

    Leanne
     

Deel Deze Pagina