Och jee ik ben zo'n malloot die veel wast. Ik denk zo'n 8 tot 10 wassen per week.. Wit 3x Donker 2x Handoekenwas Ondergoed/sokkenwas Beddengoedwas Schoonmaakdoekjeswas En dan 1x in de zoveel tijd gordijnen, dekens, kussens etc. Dit is wel gemiddeld wat ik elke week heb met 2 volwassen, 1 puber, en een baby. Sommige weken doe ik er 2 per dag. Moet wel zeggen dat we een niet heel grote trommel hebben.
Hier om de dag een was, soms twee dagen achter elkaar (beddengoed/gordijnen etc.) en soms zit er twee dagen tussen. Ik spaar de was op en was als ik een volle witte of bonte was heb. Wij zijn met twee volwassenen en twee kinderen.
ongeveer 14 per week, soms meer , maar wij zijn met 2 volwassenen, 2 kleintjes, en een puber dus eigenlijk 3 volwassenen aan kleding. bovendien gymt hij 2x pw, 3x pw voetbal, regelmatig zwemmen. en van een peuter en een baby heb je nou eenmaal ook best veel was.
2 á 3 per week voor 2 volwassenen en 1 dreumes... Als puber(stief)zoon er is wel een was extra, en soms nog een 'honden'was
de ene wasmachine draait dagelijks en op zaterdag 2 keer extra dus 9 wassen in de week. de tweede wasmachine draait 3 keer
Denk toch ook wel een stuk of 6 a 7 met 5 personen waarvan 2 schoolgaande kids die elke dag alle kleding schoon aankrijgen.
Wij hebben 6 wassen per week met 2 volwassenen en een baby. 2x handdoeken 1x donkere was 1x gekleurde was 1x witte was 1x beddengoed