elke dag sowieso, soms 2 keer per dag, ik schat zo'n 8/9 wassen in de week.. 2 volwassenen en 1 baby..
Denk rond 5 machines en dan 1 keer in de 2 weken 6 met beddengoed. Soms vraag ik me af wanneer het op houd.. Heb je net alles lekker weg gewerkt, begint het weer opnieuw.. Nee wassen is niet mijn hobby
MIsschien een gekke vraag uit nieuwsgierigheid? Maar wat gaat er bij jou in 2x per dag? (ik kan me haast niet bedenken hoe ik per dag aan 10 kilo was (of 12 kilo) moet komen, en heb 3 kinderen) Wij hebben ong 6 wassen per week. 2 volwassenen en 3 kinderen.
2 x bont 1 x donker 1 x spijker 1 x handdoek 1x wit, deze soms ook niet dan heb ik een hele lichte bonte was. om de week 1 a 1,5 x beddegoed en het extra katten wasje zo af en toe (de kleedjes dan he, niet de katten zelf haha) Dus 6 tot 9 per week. 7 kg machine en gelukkig ook weer een droger.. was die hangt droogt hier nl voor geen meter..
hahahah nou de was doen vind ik niet zo heel erg, dat doet de machine . Vroeger streek ik alles, maar daar ben ik mee opgehouden, daar kan ik niet tegenaan strijken. Alleen het hoognodige wordt gestreken, meer niet dat wordt gevouwen. En wat ik het allerergste vindt van de was is alles weer opruimen in de kasten, wat heb ik daar een verschrikkelijke hekel aan. :x Het aller aller allerergste huishoudelijke klusje was opbergen bah.
2 volwassen en 2 kinderen. Ik heb 7 wasjes in de week. Manlief heeft vrij smerig werk, elke dag douchen en elke dag andere werkkleding aan.
2x handoekkenwas(hier gaat ook tafellaken bij die is zelfde kleur als mijn handoekken 1x werkkleding van mij en man+onze spijkerbroeken 1x beddegoed(van ons bed) 1xbeddegoed dochter met haar pyamas van die week(alles is rood/rose) 1x zwarte was 1x gekleurde was 7 keer per week
maar gooi jij dan alles in 1 machine beddegoed handoekken kleding ? ik vraag me dat echt af ik heb al per week 21 handoekken 7 keukendoeken 7 theedoeken dat red ik al niet in 2 wassen
maar okee sommige mensen gebruiken handoekken meerder keren doen 2 weken met beddegoed(of langer) doen mischien meer spullen bij elkaar (hier gaan dweilen en doekjes ook altijd in een aparte was)
Nou met 2 wassen red je dat toch niet?! Beddengoed/handdoeken is toch al 1 was?! Ook al gebruik je hem de hele week?! En kleding van de hele week is toch zeker ook een wastrommel?! En dan de witgoed en handdoeken etc....? Het zal een normale week 4 x zijn hier. 2x kleur en 1 wit 30 en 1x wit 60 Beddengoed van ons is een extra, plasje in bed is nog een extra.. Kleedjes enzo ook extra (niet heel vaak)