2 volwassenen 1 baby. 1x beddengoed 3x licht spul (handdoeken, washandjes,hydrofielen) 1x goede donkere was (kleding van ons en Beer) 1a2 x goede lichte was(kleding van ons en Beer) 1x donkere was (werkkleding van man,onderbroeken,sokken) 7a8 wassen dus. Manden zijn hier niet snel vol, omdat ik alles lekker snel wegwas,HEERLIJK!
Ik was bijna elke dag wel. Man zit in de GWW dus elke dag kleding wassen ivm zand/klei etc. Ik in de zorg, en dus ook elke dag kleding wassen. Dus hier staat de wasmachine zon 6x per week wel aan En de kleine zijn wasgoed
Wat wassen sommige van jullie veel zeg met weinig personen. Als ik lees dat sommige met 2 personen 6 wassen hebben vind ik dat heel veel. Hier zijn we met 5 personen en hebben we iedere dag een was. Ik heb wel een grote machiene kan 8 kg in dus waarschijnlijk maakt dat ook het verschil.
hier 3 a 4 machines per week, 2 volwassenen en 1 dreumes. en idd 6 per week met 2 volwassenen???? hoe vaak kleed je je dan om denk ik dan? of stop ik alles bij elkaar ofzo?
Hier 3 a 4 wassen in de week. Een donkere, een lichte en 1 met handdoeken/ondergoed/sokken op 60 graden en om de week 1 met beddengoed. We zijn met 2 volwassen, een peuter en een baby.
Wat wassen sommigen idd veel zeg! Hier was ik: 1-2x donkere/gemengde was 1x witte was 1x handdoeken/ondergoed/sokken 1x beddengoed Dus zo'n 4 a 5 wasjes per week, met 2 volwassenen 1 baby en hond waarvan haar fleecedeken ook elke week mee de was in gaat Oh en de meeste wasjes gaan in het weekend, en doordeweeks 1 en soms 2 op de woensdag.
Hier 2 soms 3 per week voor 2 volwassenen. Stop heel veel bij elkaar in draai nooit een half lege machine.
Gemiddeld 7x 1x witte was lakens en handdoeken soms 2 als baby veel verbruikt heeft 3x donkere was handdoeken 1x werkkleding man 2x kleding was Om de week nog een extra voor beddengoed dus 8x 2 volwassenen en 1 baby
2 volwassenen, 1 peuter en 1 baby 1x 30 graden was 2x bonte was 40 graden 1x donkere was 40 graden 1x witte was 50 graden 2x handdoeken was 60 graden 1x doekjes, ondergoed ed 60 graden 1x beddengoed 50 graden 9 keer dus. Snap ook echt niet hoe dit minder kan Hier hebben de kids wel iedere dag schone kleding aan...
Meestal 2 en soms 3 (voor wasgoed, of WCmatten, hondenkleden en dweilen e.d. die extra machine) Voor 2 volwassenen en 5 huisdieren. Zijn wel volle machines dan.
Ik denk zo'n 7 keer per week. 2 volwassenen en 2 kinderen, geen huisdieren. Ik maak alleen onderscheid in gekleurde was, witte was en af en toe een fijne was (spullen die niet op 1600 toeren gecentrifugeerd mogen worden).
Een stuk of 10 denk ik. Soms eentje meer of minder. Mijn man en ik sporten allebei veel en daar komt ook behoorlijk wat was bij kijken. De kinderen sporten ook allebei tweemaal per week. Dan heb ik ook nog van die ongelooflijke buitenspeelkinderen die binnen vijf minuten helemaal onder de modder zitten De droogtrommel gebuik ik zo'n drie keer per week. Het is wel zo dat ik een kleine trommel heb. Mocht de wasmachine ooit overlijden (kreng is al meer dan elf jaar oud) dan komt er een grote trommel.
Het helpt waarschijnlijk dat ik gewoon een ontzettend vies mens ben, maar ik doe 5-6 wassen hier voor 2 volwassenen en 3 kleine meisjes. En zag vandaag dat er officieel maar 4,5 kg in mijn machine gaat... Allemaal (bijna) alle kleren dagelijks schoon, maar handdoeken dus echt niet he? En beddegoed 1x per week En alles gaat doorgaans ook heerlijk bij mekaar, wordt alleen op kleur gesorteerd (wit, zwart/donker, rood/roze/paars/oranje en andere bonte was). Als een van de manden vol is draait een was, anders niet. Halve wasjes doe ik niet aan: vind ik echt zonde van de tijd, energie en geld. Snap dat dit niet voor iedereen werkt hoor! Maar als ik lees wat mensen soms aan wassen draaien voor slechts 2 personen, of nog een baby erbij... Sta ik echt versteld van! Met als hoogtepunt natuurlijk de 18-21 wassen per week. Serieus: ook voor een gezin met 4 kinderen kan dat toch echt wel wat minder? Ben niet supermilieubewust, maar daar krijg ik toch echt wel een beetje naar gevoel bij...