Even wat kwijt

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Belly34, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb even het volgende, mijn dochter gaat drie dagen in de week naar opa en oma. De ene week 2 dagen bij mijn ouders en 1 dag naar mijn schoonouders en die week erop andersom.
    Nu heb ik ze gezegt hoe mijn dochter slaapt, maar toch lees ik uit het oppasboekje dat ze haar als ze even na een uurtje slapen huilt dat ze haar eruit halen. Ik heb ook gezegt dat ze daarna gewoon weer in slaap valt.
    Maar kan dat kwaad? of is het zo dat een kindje flexibel is en dan wel weet dat het bij opa en oma zo gaat?
    Ze doen haar wel naar bed op het moment dat ze tekenen van moe zien.
    Maar ik wil niet dat mijn dochter oververmoeid wordt.

Het is even een vraag die door mijn hoofd speelt, ik wil me niet druk maken en gewoon lekker genieten.
    Want zo zie je gewoon niet echt een vast ritme erin zitten, ze krijgt wel rond dezelfde tijden haar fles soms een halfuur eerder/later.
    Ze krijgt nu 5 flessen van 180. Laatste om 21.30 eerste om 6.30

Gr Belly

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Ieder kind is daar anders in. Als jij thuis vasthoudt aan jouw regeltjes, en daar concequent in bent, denk ik dat een kind daar best wel flexibel in kan zijn. Je kunt het ook even aankijken, of ze daar thuis problemen van gaat maken, door meer te gaan huilen, en problemen maakt om in bed te liggen. Als dat gaat gebeuren kun je je ouders en schoonouders er altijd nog op wijzen

Je hebt wel gelijk als je zegt, dat ze daarna nog best in slaap kan vallen.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina