ben me doodgeschrokken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ramoontjuh82, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    We waren vanavond aan het eten, we hadden frietjes en vlees. Onze jongste van 1 die eet ook wel frietjes en stukjes vlees. Vanavond at hij ook vlees en dit ging dus mis. Hij stikte me bijna in een stukje hij liep al blauw aan en mijn man heeft het stukje er gelukkig uit weten te "slagen" op zijn rug. Ik dacht echt dit gaat mis. Heb eerst een potje zitten janken, krijg nog de bibbers als ik er aan terug denk.
    Sorry moest het even kwijt.

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Nou dat is zeker schrikken goed gehandeld jou man!! Ben je een beetje bijgekomen?

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.729
    2.530
    113
    Ik weet precies wat je voelt. Mij overkwam het zondag toen de kleine in bad ging. Ze deed haar hoofdje ineens opzij en kreeg veel water binnen. Ook zij begon paars te worden. Het was de angstigste minuut van mijn leven.
    Ik heb er nu nog ooit een nachtmerrie van.
    Gelukkig is het goed gekomen met je zoontje. Bij het cb zeiden ze dat je bij zoiets de ha best even mag bellen om te luisteren of de longen schoon zijn.
    Doe lekker rustig aan vanavond.

4. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Hoe bedoel je of de longen schoon zijn. Ik heb er hoofdpijn van en kan zo wel weer huilen. Ik ben nog nooit zo bang geweest.
    Ik maar roepen hij stikt hij stikt. Je zag hem happen naar lucht.

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Oh vreselijk! Kan me voorstellen dat je verschrikkelijk geschrokken bent. Dat gaat je niet zomaar in de koude kleren zitten.

Sterkte!

6. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    poeh zeg, dat is schrikken inderdaad! gelukkig is het goed afgelopen!

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.729
    2.530
    113
    In ons geval kreeg ze water in haar longen en kon er evt wat achter gebleven zijn. Ik denk trouwens dat da met een stukje vlees wel eerder op te merken is, maar mocht je ongerust zijn dan kun je dat altijd laten checken. Het beste ermee.

8. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    :( oooooooooh wat eng!!! arme jullie! gelukkig goed afgelopen!!
    Max heeft dactarin voor spruw gehad en is daar toen ook bijna in gestikt dus ik weet hoe je je voelt! :(

9. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Pffff wat schrikken meis. Gelukkig is het goed afgelopen.
    Goed van jouw man!!!

10. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Simone heeft toen ze 6 weken was eens gespuugd in haar reiswieg en dat kwam ook in haar neus en toen kreeg ze ook bijna geen lucht. Ik hoorde een gek geluid en toen zag ik een handje omhoog gaan van 'help help'. Wat een rotgezicht om je kind zo naar adem te zien snakken. Ze heeft nog een kwartier strak gestaan van de spanning daarna.....

11. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Hij heeft gelukkig redelijk goed geslapen. Hij is wel wat vaker wakker geweest.

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh jakkes zeg! Krijg er kippenvel van!

WIj helaas ook zo'n soort ervaring....

Dochterlief lag in campingbedje en we hadden een hydrofiele luier onder haar hoofd gelegd tegen het spugen (2,5 mnd oud). Ik hoorde haar wel onrustig zijn, maar ze huilde niet....dus keek het nog even aan.
    Ik bleef dat onrustige maar horen en vertrouwde het niet en ben toch gaan kijken...GELUKKIG!!!

Had ze op de een af andere manier de HL los gekregen (lag in een 3-hoek mt de punten onder het matras) en die zat om haar keel heen....HL over haar hoofd en zo lag ze te spartelen. Ik heb staan gillen en meteen dat ding van haar afgehaald....heb nog geroepen: Stom kind, ga dan janken!!!

Die nacht lag ze bij ons in de slaapkamer en heb geen oog dicht gedaan..als ze stil was, vloog ik overeind..lag de hele nacht naar haar ademhaling te luistern...

13. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    zal wel van de schrik zijn ocharm...gelukkig gaat het weer goed en is je kindje dit snel weer vergeten!

Deel Deze Pagina