Dag dames, Nou de titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een site waar je een kinder tafel en stoeltje kunt bestellen met de naam erop geschilderd. Google en marktplaats leveren niet echt iets op. Of ik zoek natuurlijk niet met de juiste woorden Hoor graag of jullie een site weten en misschien zelfs ervaring hebben? gr Angelique
Misschien kan je bv bij Ikea een blankhouten zetje kopen, en deze in eigenstijl schilderen, en dan met mooie lettersjablonen de naam van je kindje er op schilderen?
ik weet niet precies waar je woont maar ik kan wel effe kijken voor je , mijn schoonzus kent iemand die dat heeft gedaan voor haar , dit is in de omgeving van dordrecht ..... L.sybje
oow ja jammer , ik zal het nog wel een keer vragen voor de zekerheid ..heb je zelf een stoeltje met een tafeltje of wil je die daar dan gelijk kopen ? L.sybje
Nee, die zou ik daar dan ook willen kopen. Had verwacht dat ik wel wat sites zou kunnen vinden, maar valt mij tegen? Niemand anders een idee?
www.iltopolino.com Wij hebben daar 2 hele originele lampjes vandaan. Ze hebben er ook speelgoedtonnen en bewaardozen. Is niet supergoedkoop maar wel leuk.
Blank halen en zelf doen. Veel leuker. Heb dat zelf met de speelgoedkist gedaan. Namen en voorkant geboortekaartjes erop. Erg geslaagd. Lijkt me ook leuk voor een stoel en tafel. Kwebbel
hier de link http://www.twinarts.nl zijn heel leuk, bij ons op het bedrijf geven ze de stoeltjes als kraamkado....