grappige ontdekkingen!?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cyntje78, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je kindje ineens iets ontdekt wat wel zo grappig is??

Hier vanmiddag... ga L uit bed halen omdat hij wakker is. Doe de lamp aan en merk dat hij langs zijn bewegend handje afkijkt, naar de schaduw ervan. Eigenlijk verder niet bij stil gestaan tot net.

Ga ik hem net uit bed halen, zie ik dat hij wéér naar de schaduw kijkt. Ditmaal tegen het hoofdbord van zijn bed.
    Dus ik maak van mijn hand een monsterschaduw.... meneer tijgert er naar toe en probeerd het te grijpen! En een lol dat hij had!
    Ik vond dit zooo grappig! Wilde dit even met jullie delen.

Groetjes Cyntje78

2. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    haha zie het wel voor me lijkt me heel grappig:p

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

grappig haha!

Hier was ik wat ruw de spuug van de borst van mn meisje aan het poetsen toen ze begon te schateren :D ook uitkleden (dan vooral de armpjes en het hoofdje) zorgt voor een klein schater lachje! Zo lief! :D

4. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    hihihi ja idd.Hier ook zoeentje die in de kamer zit.Ena ls de zon schijnt dan zit hij naar zijn eigen schaduw te kijken.Hihi wilt hij zijn schaduwhoofd pakken.Leuk om te zien idd.

Vandaag ook iets grappigs meegemaakt wat hij niet eerder deed.
    Normaal als hij naar iets wijst dan steekt hij zijn hele arm uit en zijn hand gewoon wagenwijd alle vingers aanwijzen zeg maar.
    Nu deed hij vanochtend alleen zijn wijsvinger wijzen naar iets.

Hihi nu wijst hij dus met allen zijn wijsvinger.Zo stoer :D:D:D

5. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Heerlijk is dat he:D

Hier afgelopen weekend;
    Mijn vriend zat op de bank en ik was op zijn kamertje bezig.
    Mijn vriend zag hem wel al 2x etend langskomen, dacht er verder niet bij na en dacht dat hij nog een broodkorst had gevonden haha (had net ontbeten). Mijn vriend komt naar me toe en zei, eens kijken hoelang het duurt voordat hij komt kijken waar we zijn. (wonen in een app dus ons zoontjes slaapkamer is meteen naast de woonkamer). Hij kwam dus niet en gingen toch maar eventjes kijken.... Staat hij naast de snoeplade wat hij had opengemaakt met een zak beertjes chips over de hele grond gegooid om zich heen lekker chips te eten in de ochtend!!! hahahahah we lagen in een deuk, geweldig toch! Helemaal trots dat hij was. De snoeplade is hier dus officieel ondekt;)

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Lucas ontdekte ooit dat hij zichzelf in allerlei dingen terug kon zien... in de soeplepel bijvoorbeeld, of in de ovendeur, of in de theepot, zo leuk!

Momenteel ontdekt hij overal cijfertjes en lettertjes op straat!
    Loop je door het winkelcentrum, gaat ie ineens alle cijfers benoemen van de borden die buiten de winkel staan.

'Dat isse vijf, dat isse drie' :)

Ontdekking van de schaduw was hier ook heeeeel interessant!

7. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    hihi, andy was er al snel achter hoe hij de hondjes hun aandacht kon krijgen :p eten delen!

8. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Wat zijn baby's soms zooo grappig. Miran heeft ontdekt dat je de wieltjes kan draaien. Hij hoeft maar een wiel te zien en hij wordt super enthousiast en begint er gelijk een draai aan te geven. Laatst stond de stofzuiger bij ons op de kamer. Hij werd wakker voor de borst maar ik was aan het douchen. Dus papa neemt hem mee naar ons kamer. Ik hoorde hem helemaal in de douche gillen van vreugde. Daar gaat de nacht slaap dan :)))

9. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Lol ja die wielen he.
    Als we hier bij mijn oma (lucas grootoma dan) zijn dan is hij helemaal in de wolken met de rollator.Nu zet mijn oma hem van de rem af en lucas sjouwt het hele flatje door met dat ding hihi.

Trouwens de snoepverassing hier gisteren meegemaakt.
    Ik dacht al wat is hij stil....en ik miste mijn croisantje die ik onder had gesmeerd emt een dikke laag boter :p.
    De luier was vanochtend wel soepeler hihi.

10. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Je hebt echt een knap ventje. Super mooie ogen. En ik ben ook helemaal weg van zijn t shirt :):cool:

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Leuke foto!

Het zijn soms zo'n kleine dingen die worden ontdekt waar we eigenlijk helemaal niet meer bij stil staan. Heel byzonder en soms ook erg grappig.

Deel Deze Pagina