Hallo allemaal, ik heb 3 tattoo's. En ze hebben alle 3 een betekenis voor mij. Ik wou niet zomaar een plaatje zonder dat het iets zegt over mij, of de mensen waar ik van hou. Hebben jouw tattoo's een betekenis, en wil je dat hier delen? Ik zal beginnen... Wauw.. mooi zeg
Wha, ik was net op de radio met mijn tattoo. Maar goed, ik heb ' The heart of life is good ' op mijn binnenarm. Is een tekst van John Mayer, waar ik veel aan heb gehad. Hoop gedoe met kanker en ellende ( met mij, en om mij heen ) en dat nummer heeft echt een helende werking gehad. Op repeat 10 km lopen met de hond in het donker, heerlijk.
Ik heb niet echt tattoos met een hele diepe betekenis. De tattoos die betekenis hebben, zijn ook wel vrij obvious. De naam van mijn man, omdat ik van hem hou en het Tokio Hotel logo, omdat die muziek me veel heeft geholpen in een bepaalde periode van m'n leven. Verder heb ik alleen maar tattoos die ik gewoon mooi of grappig vind. Oh ja, en binnenkort laat ik een raaf tatoeëren, vanwege mijn voorliefde voor de duistere stukken van Edgar Allan Poe, maar eh ja.. geen echt diepe dingen dus.
Oh de sleeve die ik laat zetten heeft ook niet alles een diepe betekenis. Ik laat o.a. een grote uil zetten, wijsheid, kracht en ik vind ze zo mooi! Grappig, op het moment dat ik besloot dat ik een uil wilde in mijn sleeve heb ik een uiltje gevangen. Echt gek, beestje vloog zich vast in een hek en heb 'm gevangen en weer vrijgelaten.
Ik vind astronomie interessant en sterren vind ik gewoon mooi. Nu is er nog een 3e kleine ster bijgekomen. Op deze foto was ik 12 weken zwanger
Ik heb 2 kleine dolfijntjes. Toen ik zwanger was zei mijn vk dat de kleine als een dolfijntje aan het bewegen was. Helaas werd dit een mk. Bij de volgende zwangerschap zei ze het ook en ook dat werd een mk Daarom vond ik dit een mooie betekenis. Van ons andere mk wil ik ook een tattoo, maar kan nog niks speciaals bedenken.
Dit is een foto van toen de tattoo net gezet was. Het bovenste hart is onze trouwdatum en het tweede hart is de naam en geboorte datum van onze dochter. Er komt binnenkort een hart nog onder met de naam en geboortedatum van onze zoon(nu nog in mn buik)
Heel verdrietig, maar inderdaad wel erg mooi.. De betekenis van mijn tattoo zit al in de tekst; The hardest ones to love are the ones that need it most. Ik ben echt geen makkelijk persoon geweest (en nog niet, trouwens), maar er zijn mensen die altijd achter me zijn blijven staan en waar ik zóveel aan heb gehad. Zij hebben me gemaakt tot wie ik nu ben en ik zou niet weten waar ik op dit moment gestaan zou hebben, als zij er niet waren geweest.. Ik weet dat er een heleboel momenten zijn geweest waarop ik echt onuitstaanbaar was, totaal onhandelbaar en absoluut niet gemakkelijk om van te houden, maar op zulke momenten had ik dat wel keihard nodig en ik ben dan ook vreselijk dankbaar dat er altijd mensen zijn geweest die dat hebben gezien en ook inderdaad van me zijn blijven houden.. Ik zit nu regelmatig in het ziekenhuis en dan wordt er bloed afgenomen en er zijn een hoop verpleegkundigen en artsen die dan toch even lezen wat er precies staat. Ik hoor zo vaak dat ze zichzelf erin herkennen, of een familielid, of ze zeggen; 'Ja.. Daar zit wat in..' en dan zie je ze nadenken. Fantastisch vind ik dat. Ik ben echt dol op tattoos met een diepere betekenis!
De s staat voor de naam vam mijn man. Hayden is de naam van mijn zoon. dan heb ik nog hartjes en sterretjes op mijn buik die hebben geen betekenis en volgende maand laat ik een veter met strik op mijn been zetten ook deze weer zonder betekenis.
Mijn eerste tattoo zou ik samen met een vriendin zetten, hij heeft te maken met de persoon door wie we elkaar hebben leren kennen en voor het fantastische jaar dat we samen hebben gehad. Mijn vriendin heeft vanwege het geld besloten het niet te doen en nu ben ik daar erg blij om, aangezien we elkaar nooit meer zien en bijna nooit meer spreken. Maar desondanks heeft de tattoo nog steeds betekenis voor mij en heb ik er geen spijt van. Bekijk bijlage 417453 De 2e heeft voor mij geen betekenis. Het is het teken uit mijn favoriete serie en ik vind het gewoon een mooi symbool. Bekijk bijlage 417450 De laatste heeft ook geen betekenis. Ik wilde een band om mijn pols en ik vond dit wel een sierlijke. Bekijk bijlage 417451
De betekenis van mijn tatoeage was: holy cr*p, what have i done? (Ik werd wakker in mijn hotelkamer tijdens vakantie in Lloret da mar, keek in de spiegel naar mijn katerige hoofd en ik bleek een tatoeage te hebben) Gelukkig wel een leuke
Mijn tattoo staat voor transformatie en vrijheid... Ik wil nu een text horizontaal op m'n ribben "Dum spiro, spero". Ik twijfel nog op welke manier. Misschien met een hartslag...?
Ik heb een Chinese teken op mn arm ( sterrenbeeld), (stief) vader heeft hem ook. Een ster met "oma" eronder ( spreekt voor zich) Een kruis met mijn naam erin. Een bloem met yin yang erin Een draak die mijn (stief) vader en ik allebei tegelijk hebben laten zetten. En als laatste een moeder kind symbool met de letter S erin
Ik heb 4 tatoeages en ze hebben voor mij allemaal een betekenis; 1. Op linker arm staat de naam van mijn zoontje. 2. Tattoo vorig jaar laten zetten, was het jaar dat mijn moeder 10 jaar was overleden. 3, is het infinity teken met een hartje erdoor heen. ( Mijn vriend heeft hem ook in zijn nek, maar beschouw hem ook gewoon voor de liefde van mijn zoon. 4. Tekst op mijn rechter onderarm laten zetten. Tekst sprak mij heel erg aan. En heb er veel aan die tekst. Ook andere mensen kijken vaak naar die tekst en dan zie je ze inderdaad ook nadenken en zeggen ja dat is helemaal waar! (Mijn schoonouders die hebben een eigen shop aan huis)