Op gewone dagen niks. Op gelegenheden mascara, eyeliner en oogschaduw. Maar zeker niet te overdreven! Gelukkig zijn de mensen om mij heen gewend dat ik weinig tot geen mak-up draag, dus ik heb nooit het gevoel dat ik een "bloot gezicht" heb. Veel vriendinnen van mij gaan de deur niet uit zonder make-up en eerlijk gezegd, als ze dat niet zouden dragen ziet het er ook raar uit omdat je ze altijd met ziet.
Dagcrème Concealer Foundation (Dream Matte Mousse Foundation van Maybelline) (Matte) Poeder Blush Wenkbrauwpotlood Oogpotlood Oogschaduw Mascara Lippenstift En dat elke dag Doordeweeks redelijk naturel look, in het weekend mag het wat uitbundiger.
Ik gebruik elke dag een foundation of BB/CC cream dan poeder en blush. Soms ook concealer. Eyeliner of oogpotlood en mascara. De ooglook doe ik eigenlijk elke dag wel anders. Dit hier boven is de snelle versie.
Ik doe normaal overdag alleen maar een lijntje op mijn oogleden met eyeliner maken en wat mascara op. Gaan we weg dan doe ik oogschaduw op, maak dan altijd smokey eyes, mascara en in de winter als ik wat bleker ben doe ik foundation op en heel soms lippenstift. Verder gebruik ik werkelijk niks
Bb Cream Poeder Wenkbrauwpoeder Eyeliner ( op de oogleden ) Mascara Dit elke dag. Is ook in 10 minuten of minder klaar.
Heel af en toe met uitgaan een beetje oogschaduw en mascara. Maar normaal helemaal niets, laat mijn wenkbrauwen en wimpers verven.
Dagelijks foundation, blusher en mascara. Met een feestje komt daar oogschaduw en lipgloss/lipstick bij.
Ligt aan het jaargetij haha In de zomer: Dagcreme, Bronzing powder, oogschaduw, mascara, soms eyeliner en een glossje in de winter komt daar nog een foundation en concealer bij
Concealer, CC cream in de winter ( als ik wit ben, haha ), bronzer in de zomer, matting powder in de winter. Blush in de winter. Wenkbrauwpoeder, mascara, lippenstift. Dagelijks. Met uitgaan mooie smokey eyes.
ik ga nooit zonder lippenstift de deur uit, eigenlijk altijd een rood tint. en ik draag zo'n 3 in 1 foundation en mascara. oogschaduw nooit, krijg ik hele pijnlijke ogen van,