Ik ben sinds de bevalling van mijn tweede opeens allergisch voor oog makeup Baal daar heel erg van. Zelfs voor de hypoallergene?! Weet iemand daar toevallig raad mee? Ik krijg dan jeukende, rode bultjes op mijn oogleden. Dus nu eigenlijk alleen lippenstift of labello. Voorheen ook graag mascara en oogpotlood! Soms oogschaduw.
Normaal niks. Op een feestje: Lipgloss Mascara Foundation Blush Wel alles een beetje naturel. Zoek eigenlijk nog een mooie oogschaduw, maar heb daar geen verstand van.
Dagelijks: foundation, poeder, eyeliner, mascara, wenkbrauwpotlood. Extra, bij een feestje oid, nog wat oogpotlood en oogschaduw.
Kan de naked palletjes heel erg aanbevelen! Zijn prachtige palletes en makkelijk een mooie ooglook mee te maken.
cc cream poeder blush oogschaduw eyeliner wenkbrouwpotlood mascara lipgloss heel de rambam dus haahha en binnen 10min zit alles erop en ben ik klaar om te gaan
Ik gebruik alleen oog make-up: wat oogschaduw, eyeliner en mascara. Maar ik denk er aan om iets van conceiler te gaan gebruiken om de donkere lijnen onder mijn ogen en van de zijkant van mijn neus naar mijn mond wat te verzachten. Als er iemand nog tips heeft....?
Als ik werk of weg ga dan draag ik: Blush Oogschaduw Eyeliner Mascara Als ik thuis ben dan draag ik: Eyeliner Mascara
Bedankt voor de tip! Ben m vanochtend gelijk even gaan halen. Voor die 3,60 wil ik wel even proberen Gebruik je alle kleuren?
Ik gebruik geen make-up doordeweeks. Alleen op feestjes en in het weekend soms. Dan mascara, oogpotlood, foundation en wat poeder op de wangen.
Ik gebruik eigenlij alleen maar oogschaduw en af en toe eens mascara. In de zomermaanden (lees: hooikoorts maanden) helemaal neits, want dan kan ik niets verdragen op mijn ogen...