Meestal niets. Soms alleen wat mascara of een lipgloss of lippenstift. En heel af en toe met feestjes ed een BB cream, mascara, oogschaduw, oogpotloodje en een lipgloss of stift.
Dagelijks; beetje poeder blush oogpotlood of oogschaduw mascara labello feestje; Foundation poeder blush soms bronzer lippenstift/lipgloss oogschaduw + eyeliner mascara
niet elke dag, als ik wat op een normale dag gebruik is het oogschaduw en mascara, op een verjaardag ofzo nog oogpotlood en lippenstift of lipgloss
Ik gebruik meestal Dagcreme Concealer (couperose op mijn wangen) BB Cream Oogschaduw Eyeliner Soms wat lipgloss. Dit kost me 5 tot 10 minuten werk. @tuc BB Cream smeer je juist egaal uit en je ziet dus geen vlekken of lijnen langs je oren, hals en onder je kin.
Alleen mascara. Bij hoge uitzondering (bruiloft ofzo) wil ik nog weleens wat oogschaduw en oogpotlood erbij doen.
Als ik een BB-cream gebruik meng ik m met mijn dagcreme. Smeert ie wat makkelijker uit zonder dat je een masker creëert.
BB cream is wel fijn hoor, maar dat zal vast weer verschillen per persoon. Ik gebruikte hem gewoon zonder er eerst dagcrème onder te doen. Tegenwoordig draag ik helemaal geen make-up meer. Soms als we naar een feestje of iets gaan, dan doe ik mascara met wat foundation. Dan zie ik er 10 keer beter uit, maar tóch ben ik te lui om het elke dag op te doen.
Ik draag bijna elke dag wel veel makeup, helemaal geen dikke laag maar wel veel verschillende producten.. - foundation - concealer - poeder - bronzer - blush - highlighter - oogschaduw - mascara - wenkbrauwproduct (dipbrow van anastasia) - lipgloss of lippenstift Bb cream ben ik niet zo'n fan van.. de cc cream van clinique is wel fijn maar meer voor in de winter.
Niets, helaas, ik ben heel dik geworden en vind meself lelijk en ik heb bril een hele groote dus dat ziet er toch niet uit. Jammer,
Mascara en eyeliner, wenkbrauwen zet ik vaak ook even aan. Bij een feestje oid gebruik ik wel de hele mikmak (foundation, concealer, blush etc). Vandaag met mijn zusje de stad in geweest, toen lekker makkelijk bb-cream gebruikt
Ik weet van sommige dingen die hier genoemd worden niet eens de functie hahHa Primer? Concealer? Haha geen idee! Ik heb wel bb Cream liggen, en heel af en toe gebruik ik een mini beetje gemengd met veel dagcreme Maar eigenlijk is dat bijna nooit, vind t vaak zo nep staan bij mezelf, terwijl ik opgemaakte vrouwen (goed dan he) wel heel mooi vind Zelf draag ik eigenlijk alleen maar mascara (zonder kan echt niet) en af en toe een beetje poeder of oogpotlood maar vaak ook niet hoor Beetje lippencreme af en toe en bij uitgaan/uit eten dan wat oogschaduw