Hoeveel make-up gebruik jij?

Discussion in 'De lounge' started by Chocoholic, Sep 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

de bb cream is toch eigenlijk bedoeld als dagcreme en foundation in 1?? Waarom doen sommige er dan nog een dagcreme onder? Interesse hoor.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind een CC cream ( van clinique ) mooier 'zitten' met een goede dagcreme met SPF er onder.
    Dan nog eventueel wat kleine oneffenheden weg werken met een concealer, beetje poeder tegen de glans en klaar.

3. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

Jan 16, 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Soms niks,
    Soms bb cream en mascara en als we echt op stap gaan ofzo wat uitgebreider met oogschaduw en oogpotlood

4. LCLL

LCLL Bekend lid

Jan 14, 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Foundation, eyeliner, mascara, blusher.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ja ik combineer wel eens de wat lichtere met de donkere maar die donker paarse is ook mooi alleen. En die lichtere roze ook trouwens. Eigenlijk alles kan wel gecombineerd maar ook alleen.
    Ben echt verliefd op dat palet:)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,191
    35,885
    113
    Ik heb een heel droge huid en als ik er geen dagcreme onder gebruik voelt het heel trekkerig aan, erg vervelend.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,191
    35,885
    113
    Blijft het ook goed zitten?

8. tuc

tuc Niet meer actief

tnx aszz en suus1983, is even kijken wat ik zelf het fijnste vind dus.

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ja. Ik doe het sochtends op voor overdag en als ik savonds wegga doe ik nog wel een laagje eroverheen.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,191
    35,885
    113
    :)
    Ok, morgen even een paletje halen.

11. Ballie

Ballie Niet meer actief

Alleen mascara. Ik vond het vroeger niet interessant om make up op te doen en nu weet ik eigenlijk niet zo goed hoe... Zou het op zich best leuk vinden om te leren :)

12. chocotof

chocotof Bekend lid

Dec 28, 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Groene foundation tegen couperose op mijn wangen daaroverheen foundation, bronzer en blush.
    Oogschaduw, eyeliner en mascara.
    Lipgloss, lippenstift, lippenbalsem.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Niks noppes nada. Ik ben helemaal au naturel.
    Ook op mijn werk. Ik werk als commercieel binnendienstmedewerkster.

14. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Eigenlijk niks. In de winter soms wat bronzer over mn dagcreme.
    Ik ben volledig naturel en vindt mezelf zonder makeup mooier als met. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik eigenlijk niet weet welke producten bij me passen en hoe ik ze aan moet brengen. ;)

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Uhh enkel mascara, maar als ik niet van die blonde wimpers had deed ik dit ook niet! Heb er helemaal geen geduld voor.. Wanneer we uitgaan doe ik wel wat meer moeite; mascara, oogpotlood, oogschadum, lipgloss.. Foundation o.i.d gebruik ik nooit, vind ik vies voelen welk merk ik ook heb!

16. tuc

tuc Niet meer actief

die all about nude van essence ziet er wel mooi uit trouwens, kleurtjes die bij mij passen. Zo vind ik bruin ook een hele mooie kleur oogschaduw, maar elke keer als ik die op doe vragen mensen of het wel goed gaat of dat ik even moet zitten;)

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik doe dat omdat ik anders zo'n vervelend trekkende huid heb tot de tijd dat ik de BB-cream op doe. Ik ga me na het douchen eerst rustig aankleden, dan vaak nog broodjes e.d. smeren en pas als alles aan het ontbijt zit opmaken. Dus er zit wel een tijdje tussen douchen en opmaken. En zo'n trekkend gezicht vind ik echt zo vreselijk vervelend, dus kwak ik er maar vast dagcreme op.

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Mascara, en oogpotlood (onder).

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wat is trouwens een fijne eyeliner? Ik heb nu een eyelinerpen van de Hema, maar die vind ik niet mooi egaal zwart een lijntje trekken. Heel irritant is dat.

20. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Foundation, oogpotlood en mascara

Share This Page