Hier als ik echt niks te doen heb, niets. Als ik vrij ben, maar wel het eea moet doen (boodschap, afspraak) dan doe ik CC crean op en soms mascara. Als ik moet werken, doe ik iets beter mijn best
Meestal helemaal niks haha. ben op mijn werk met allemaal vrouwen wel uitzondering hoor. soms mascara.
Niet elke dag maar met vaak oogschaduw en mascara en blush. Soms ook wat poeder of corrigerende créme. Liefs,
niks... en als ik er zin in heb mascara en oogpotlood.. foundation en blush e.d. heb ik niet eens in huis Weet ook niet hoe ik dat moet gebruiken
Ik gebruik elke dag cc cream, donkergrijze eyeliner op de bovenste wimperrand, een beetje wenkbrouwpoeder (alleen om wat op te vullen) en mascara. Als ik meer tijd heb dan foundation, blush, highlighter, oogschaduw, eyeliner en mascara. Maar dat is als ik Een feestje of sollicitatie gesprek oid heb. Thuis en op mijn werk houdt ik het basic.
Alleen mascara, verder bijna nooit alleen bij dingen als, sollicitatie, trouwerij, begrafenis, verjaardag dan ook bb cream en lippenstift maar dan wel altijd zachte kleuren, mijn gezicht is erg getekend door zware donkere wenkbrauwen dus meestal maak ik het met make up alleen maar erger