Op een gewone dag, dat ik thuisblijf of moet gaan werken draag ik geen make-up.. Enkel als we weggaan doe ik dat, ofwel enkel mijn ogen ofwel the full package
Het complete pakketje CC cream van Dr vd Hoog, poeder, eyeliner boven en onder en mascara. Ik heb zeker tot mijn 25e nooit make-up gedragen maar voel me nu echt kaal zonder make-up.
ik gebruik die creme van olaz met foundation er in omdat ik een heel lichte huid heb dus plekjes/vlekjes vallen snel op. ik smeer ook poeder in mn wenkbrauwen zodat ze zichtbaar zijn. ogen doe ik ook altijd met een potloodje oogschaduw en mascara. ik moet door lichte huid en licht haar dus alles of niets gebruiken. poeder op mn gezicht gebruik ik niet. daar kan ik niet goed mee omgaan en zie ik er al snel uit als een porseleinen poppetje heb ik altijd het idee.. dus alleen make up wat makkelijk te gebruiken is of makkelijk te corrigeren als het mis gaat
Wat Bb cream rondom mijn ogen. Wat mascara op de bovenste wimpers en een klein beetje rouge. Ik droeg eerder meer; Bb cream voor mijn hele gezicht, mascara boven en onderste wimpers. Maar ik heb op 't moment geen tijd& energie om dat er iedere avond weer grondig af te halen. Moet wel zeggen dat mijn huid er niet op achteruit is gegaan nu ik muv rondom mijn ogen, geen make-up meer op smeer.
ik doe foundation, highlight poeder, rouge, bronzer mascara, oogpotlood. Soms eyeliner/oogschaduw (als ik zin heb of een speciale avond heb) heb best een slechte huid dus durf eigenlijk de deur niet uit zonder make up en kan al helemaal niet zonder mascara, voel me kaal als ik dat niet op heb haha
Niets op gewone dagen. Bij een feestje/feestelijke gelegenheid wat mascara, ogenschaduw, oogpotlood en wat concealer voor de kringen onder mijn ogen. Foundation krijg ik alleen maar uitslag van.
Ik heb echt dagen dat ik opsta en denk; goh zie dr al best goed uit. Dan doe ik alleen wat mascara, eyeliner en dagcreme op. Maar op andere dagen lijk ik net Shrek, dan moet er een halve makeuptas op anders toon ik me niet eens buiten
Voor dagelijks doe ik een beetje de basis: BB-crème van Garnier (+ blur, anders glimt mijn gezicht giga) Wenkbrauw potloot van de Hema Eyeliner van de Hema Mascara
Naar mijn werk: concealer, poeder, rouge, mascara en soms oogschaduw. Op mijn vrije dag; concealer, poeder, mascara Als ik uit ga: concealer, foundation, poeder, rouge, oogschaduw, mascara en eyeliner.
Op een normale dag niets. Ik heb een egale huid en dat wil ik graag zou houden. Ik draag hooguit een beetje mascara en oogpotlood.
Alleen als ik ziek ben niets.. Verder the whole shebang Bb cream, concealer, oogschaduwprimer, wenkbrauwpoeder, oogschaduw, oogpotlood, mascara, poeder, blush, highlighter, lipgloss/balsam.. Ik val letterlijk met mn gezicht in mn make-up tas hahahaha Ik voel me met mooier, aangekleder en verzorgder. Zonder kaal en ziek haha. Ondanks dat ik donker haar heb van mezelf ben ik blond in mn gezicht, lichte wenkbrauwen en wimpers en groene ogen.. Dus heb het ook nodig!
Eigenlijk altijd foundation , poeder en een goede laag mascara. Maar ik heb enorm veel make up en kan ook elke kunstwerken maken. Daar moet ik wel zin in hebben en vind het niet altijd mooie als mijn dagelijkse make up zeg maar.
Alles! Gewone dag: bb-cream, poeder, bronzer, blush, highlighter, oogschaduwprimer, oogschaduw, eyeliner/potlood, mascara, wenkbrauwpoeder, wenkbrauwgel, gloss/balsem/lipstick. Maar allemaal in rustige subtiele kleuren. Als ik een feestje heb dan gebruik ik een meer dekkende foundation, fellere of donkerdere kleur lipstick, oogschaduw en highlighter meer aangezet. In het weekend dan ga ik ook vaak zonder make-up de deur uit maar op het werk of zodra ik weet dat ik in het weekend afspraken heb dan maak ik me altijd op. Ik heb een erg slechte huid en vind me met make-up op beter uit zien. De lijst klinkt heel veel zo opgesomd maar het ziet er absoluut niet zo heftig uit.
Ik gebruik helemaal geen foundation (ik weet niet eens echt wat het is, haha) of poeder ofzo. Ik vind dat er vaak zo raar dichtgesmeerd uitzien. Ik maak wel iedere dag mijn ogen op (oogpotlood, oogschaduw en mascara) en af en toe lippenstift.
Behalve als ik ga sporten draag ik altijd 'alles'. Oogschaduw draag ik eigenlijk nooit. Wel een mooie eyeliner. Maar primer, foundation, concealer, blush, highlighter, mascara, wenkbrauw pommade, eyeliner en lippenstift. Oh en een fixing spray. Poeder als ik wat glim. Zit er binnen 8 minuten op 👍🏻😬 Heb een mooie egale huid maar ziet er frisser uit met een goede foundation. Beetje de donkere cirkels weg werken. Het belangrijkste is een goede kleur en niet te veel!!