Ik draag op normale werkdagen geen make up. Alleen in het weeke d af en toe en dan vooral als we een feest hebben, uiteten gaan of iets anders gaan ondernemen. Ik heb een hele gevoelige huid en teveel make op dragen en de make up dan ook iedere keer weer eraf halen is echt een aanslag op mijn huid.
Altijd mascara. In combinatie met eyeliner, oogpotlood, oogschaduw. Ligt eraan hoeveel tijd ik heb en wat ik ga doen. Soms alle bovengenoemde, soms maar twee of drie.
Mascara en oogschaduw als ik de deur uit ga of visite krijg. Als ik thuis blijf en niemand verwacht draag ik geen makeup.
Mascara, oogpotlood, oogschaduw 2 kleuren. Vaak nog poeder op wangen. Heb op mn verjaardag een make up palet gekregen van Naked. Geweldig ding!
meestal alleen dagcreme en als ik zin en tijd heb de basis van oogpotlood en mascara. Met speciale gelegenheden ga ik full out en gebruik ik alles. Maar dan ben ik ook echt wel ff bezig.
Meestal niks....Ben er nogal laks in, haha. Soms als ik zin heb smeer ik snel wat op (lipstick, mascara) Maar heb ik een feestje, of iets anders dan gebruik ik alles: foundation, poeder, rouge, oogschaduw, mascara, potlood, lipstick. Wel in lichtere tinten, anders zegt mijn man (die een bloedhekel aan makeup heeft) "pff...schilderijen hangen aan de muur"
vroeger ging ik niet zonder de deur uit... sinds de jongens geboren zijn is dat wel veranderd ... op dagen dat ik gewoon thuis ben en alleen even in de supermarkt kom of bij de buurvrouw of mn moeder koffie drink, dan doe ik geen make-up op. als ik echt de stad in ga etc, of op visite of naar mijn werk, dan wel.
Ik draag nóóit foundation, bijna altijd oogmakeup: boven en onder mascara en boven en onder een zwart lijntje oogpotlood. Dan soms nog oogschaduw of vettige vuurrode lippenstift erbij.
Ik gebruik iedere dag mascara, oogpotlood en doe mijn wenkbrauwen een beetje bijwerken. Foundation of poeder gebruik ik nooit. Als ik op stap ga komt er alleen nog oogschaduw bij.
Wenkbrauw potlood, zonder gevormde wenkbrauwen ga ik de deur niet uit! Oogpotlood Mascara Soms een beetje foundation rond onder mn ogen, even de wallen wegwerken anders gewoon normale crème. En een enkele keer ook oogschaduw en lippenstift.
ligt een beetje aan mijn bui maar ik doe vaak een beetje foundation door mijn dagcreme dat werkt net even dat fikkie rood weg. Die BB cremes worden te donker op mijn huid en dat ziet er niet uit. En een wat mascara en oogschaduw. Oh ja en gebruik ook wel een blush anders krijg je door die foundation echt een blote billen gezicht
Ik vind basis oogpotlood. Maar hier krijg ik dr gelijk foundation bij haha. Dus heb anders geklikt. Ik draag eigenlijk alleen oogpotlood en soms een likje mascara. Als we een feestje hebben komt er oogschaduw bij. En verder niks.
Ik draag op gewone dagen geen make-up, tenzij ik echt een beroerde nacht achter de rug heb, dan doe ik mascara op, dan denk ik dat ik minder slaperig kijk
Geen of een beetje mascara, soms wat concealer omdat ik door medicatie flinke acne-uitbraken kan hebben.
Vaak niets. Maar op dagen dat ik het wel gebruik, gebruik ik bijna de hele mikmak. Foundation, transparante poeder, eyeliner (met wing uiteraard), mascara, oogpotlood, wenkbrauwpotlood en soms een lipstick. Ik contour niet en gebruik ook geen blush.