Eyeliner en mascara dagelijks en foundation als ik vlekkerig ben. Als dit foundation is tenminste dit geadviseerd gekregen en ik kan er heel goed tegen.
Wat vinden jullie mannen er van als je foundation/poeders/blush/concealer/highlights etc gebruikt? Mijn man houdt er namelijk helemaal niet van en vindt zulke "plamuur" niet mooi staan. Ik ook niet, maar als ik meerdere nachten beroerd heb geslapen moet er echt een druppel foundation onder mijn ogen. Maar dat valt niet op vergeleken met hoe ik er normaal uitzie bij een goede nachtrust. Ik zie wel eens vrouwen lopen die zich volgens mij opmaken bij slechte belichting en niet weten hoe hun make up er in het normale daglicht uitziet. Dat is dan jammer, want met een goede make up kan je heel veel.
Ik draag standaard bb cream en blush. Het gaat er inderdaad om hoe je het aanbrengt en dat je een goed product gebruikt. Als je het verkeerd aanbrengt doet het meer kwaad dan goed. Mijn man vindt een dun laagje make up voor uitstapjes mooi net zoals ik. Het is ieders eigen keus natuurlijk, maar met goed aangebrachte make up zie je er net wat mooier en verzorgder uit vind ik.
Dagelijks mascara en wenkbrauwen met potlood aangezien mijn wenkbrauwen heel licht zijn van zichzelf. Verder gun ik mezelf er geen tijd voor en vind dit prima. Als we naar uit eten gaan of naar een verjaardag oid dan wel uitgebreider maar gebruik dan nog geen foundation of poeders ed. Wel oogschaduw en eyeliner en lippenstift erbij.
Ik draag niets en daar is mijn man heel blij mee. Hij vindt het afschuwelijk vrouwen die zich opmaken en er daardoor uitzien alsof ze een masker aanhebben. Ik doe alleen een heel klein beetje masacara aan als we een uitstapje hebben ofz (en dan nog meer niet dan wel) en dat is het. Natuurlijk is het ieders eigen keus. Ik ken ook genoeg mannen die het juist wel aantrekkelijk vinden als een vrouw zich opmaakt.
Verschrikkelijk! Ik gebruik het daarom dus ook niet, wel regelmatig kohl, mascara, lipgloss. Maar alleen thuis en niet dagelijks. Ik vind die poeders sowieso vaak stinken. Ik moet ook wel erbij zeggen dat ik van mezelf een mooie, egale huid heb, waar ik erg blij mee ben. Dus er valt sowieso niks "bij te werken" of mooier te maken qua huid bij mij. Mijn oma van in de 80 heeft trouwens ook zo'n mooie huid, ze heeft zelfs nog geen enkele rimpel. Hopelijk heb ik dat van haar geërfd haha.
Afhankelijk van hoeveel tijd ik heb en waar ik naartoe ga. Ik probeer altijd wel wat plekjes weg te werken met poeder, dan eyeliner en oogpotlood, mascara en lippenstift. Maar als het een keer niet lukt ga ik ook rustig zonder make up de deur uit. Alleen niet op visite o.i.d. Dan kom ik liever te laat dan zonder make up
Mijn vriend vind het allemaal prima. Zolang het geen plamuur wordt! Dus dikke lagen te donkere foundation. Ik gebruik om dat te voorkomen ook BB creme. Die mengt heel natuurlijk met je huid en geeft niet af. Ik gebruik 2 kleuren, aan de buitenkant en bij me neus iets donkerder en die mix ik met een lichtere voor de highlights ziet er heel natuurlijk uit en daarover een dun laagje poeder. Als ik het niet doe krijg ik vaak te horen dat ik zo witjes zie en of ik ziek ben.. nou leuk haha Idd wat je zegt over de belichting vind ik ook! Ik heb het zelf ook heel vaak gehad dan stond ik ergens waar veel licht was en dan schrok ik me dood hahaha snel poetsen! Opmaken bij daglicht is het beste en dat doe ik nu ook haha en dan weet je ook wel een beetje hoe je het moet doen (hoe dik de laagjes moeten) als je slecht licht heb.
Ja, verschrikkelijk! Van die randen langs de haar en kaaklijn Mijn schoonzusje zit ook altijd onder de oranje vlekken, ze is licht getint en heeft volgens mij van zichzelf een mooie huid, ik weet niet wát ze er op smeert, maar volgens mij is het 1. Heel goedkoop 2. De verkeerde kleur en 3. 's Nachts erop gesmeerd maar ja, ik ben mijn broer niet, als ik hem was zei ik er wat van
ik deed het eerst altijd alleen als ik uit ging. thuis droeg ik het nooit. mijn man zei toen juist dat hij het leuk zou vinden als ik dagelijks make up zou dragen. als ik er geplamuurd uit zou zien zou ml dat wel zeggen want alleen aan mijn ogen is duidelijk dat ik make up draag. ml zegt het ook als ik ze naar zijn smaak te donker heb opgemaakt. ik gebruik dus ook bruine mascara omdat ik zwart te hard vind staan bij mij. ik heb net een wel mijn spulletjes uitgebreid met een witte matte poeder omdat ik met de creme van olaz toch vaak hier en daar ga glimmen en dat vind ik niet mooi.
Foundation en heel soms mascara Dat is het. Heb slechte huid met regelmatig Agne. Had daar diana pil voor. Nu met spiraal heb ik er dagen tussen zitten dat ik net een grind tegel ben. Verberg dit dan met wat make up trucjes. Heb geluk dat ik van mezelf mooie slanke wenkbrouwen en lange wimpers heb dus hoef daar niks aan te doen Met feestje in de avond, heel veel make up.
Hij vindt dat helemaal niks, net zoals ik. Hij vindt het wel altijd mooi als ik mijn ogen zwaar opmaak, net zoals ik. Komt wel overeen dus.
Whu foundation is 'basis'? dat vind ik al een beetje mijn kop volplamuren Mijn basis is alleen een beetje mascara en verder niets. Dat doe ik dan ook meestal. Heb ik zin om meer te doen, dan doe ik er wat eyeliner bij, evt wat oogschaduw, dan houdt het ook wel weer op
Mijn man vind het allemaal prima zegt hij, maar goed mannen zijn ook niet altijd eerlijk. Dat mijn zoontje net naar school ging heb ik veel commentaar gehad op mijn make up etcetc, een van de moeders riep ook heel hard mijn man vind dat echt afschuwelijk. Maar wat zei niet wist was dat heel toevallig haar man mij probeerde te versieren via social media, of hij het nu zegt om haar een goed gevoel te geven geen idee??
Ik doe een heel dun laagje alrijd bij daglicht en ik zie er dan zovee beter uit dan met mijn gevlekte kop. Had het jaren eerder moeten doen!
Oh mijn man vind het altijd er mooi! Zonder make up vind hij me ook knap hoor, haha. En met make up ook. Zolang ik hem maar niet onder de lippenstift smeer. Oh en als je het goed doet is het ect geen plamuur hoor 😉😉