Hoeveel maten groei(d)en je borsten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danabelle, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    das balen

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik koop wel gewoon voedingbeha's!
    Die van de H&M zijn leuk en betaalbaar!
    Ik ben nu al van 75(kleine)C naar 85E gegaan, maar die meegroeibeha's zijn allemaal zonder beugel en dat vind ik er niet uitzien bij mij! Kan ik net zo goed geen beha uit doen. Ik moet juist nu wel de ondersteuning van en beugel hebben.
    En als ik ze straks niet meer pas, koop ik gewoon weer een nieuwe. Het is even niet anders... :rolleyes:

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik ben van 85C naar 90D al gegaan.
    Ik heb maandag een meegroeibeha en een voedingsbeha gekocht. nu dat ik dit topic lees denk ik of ik niet beter de voedingsbeha terug kan brengen omdat mogelijk zijn ze nog niet uitgegroeid. mijn omvang groeit ook dus. mogelijk gaat dat ook nog een maatje hoger.. meegroeibeha zou dan geen probleem zijn neem ik aan maar voedingsbeha zal wel niks waard zijn in die maat als ze blijven groeien. gelukkig label nog aan vast

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben van 75C naar 80D gegaan en nu ben ik weer op 80C

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ditto ik ben bolletje en beugel gaat dan tussen boezem en buik drukken ..heel irritatnt

6. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb me een hele tijd geleden bij Hunkemoller een voedingsbh aan laten smeren in maat 90 B. Nu blijkt deze gewoon echt niet goed te ziten, verkeerd advies dus! Onlangs heb ik bij een zwangerschapsmode zaak een goed zittende BH gekocht in....80D! Ben van 75/80 B/C naar 80D gegaan dus.....

7. Mar1een

Mar1een Lid

27 jan 2009
    44
    0
    0
    Ondernemer
    Heerhugowaard
    Ik ben 2 cuppen gegroeid en 15 weken zwanger.

Ik draag een sportbeha zonder beugels, nu al een voedingsbeha is nog een beetje 'eng' voor mij !

8. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik ben van een kleine B naar een forse C cup gegaan, het liefst draag ik nu sport BH's.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn borsten zijn al 2 maten gegroeid. Ik heb al grote borsten van mezelf ben niet zo groot 1.65 en heb normaal 80D. Ik kan zeggen af en toe is het wel lastig nu ze nog groter zijn. Als je kleinere borsten van jezelf hebt kan ik me voorstellen dat je het niet zo'n ramp vind als ze groeien. Ik ben er blij om omdat mijn borsten alles in orde maken voor de voeding maar anders hadden ze niet zo groot hoeven zijn hahaha :D

10. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Ik ben tot nu toe maar 1 cupmaat gegroeid, maar aangezien ik gewoonlijk een 75D of 75E heb (hangt van het merk af) hoop ik niet dat het nog flink doorgroeit. Ik ben nogal slank, dus dan lijk ik op pamela anderson ben ik bang haha. Ik kan trouwens echt geen beugels meer dragen, dat doet pijn! Loop al sinds week 10 in zwangerschapsbeha's.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

omdat ze bij onze hunkemoller geen zwangerschapsb's hadden in mijn maat (nu lijkt het net of ik echte grote kanonnen heb hahaha :D )heb ik nu 2 voedingsbh's gekocht. Zonder beugel en dat is wel ff wennen omdat ik altijd met beugel draag. Maar goed aan deze bh's (ook al zijn ze niet zo charmant) heb ik wel langer iets ook nog na de bevalling als ik ga voeden.

12. May1980

May1980 Lid

20 feb 2009
    11
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Noord Brabant
    Jeetje,

Ik heb nu een volle D cup. Hoop niet dat ze zo veel groeien zoals bij sommige van jullie. Ben vrij klein en niet al te zwaar dus dan is het niet meer echt in verhouding......

We wachten maar af maar tot nu toe zitten mijn BH's nog prima en is er niets gegroeid. Ben ook nog maar kort zwanger maar toch.

13. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Ik pas helaas geen een van me eigen bhs nog. Ik heb nu een meegroei bh bij d ehunkemoller gekocht. Ik wou eigenlijk gewoon een maatje groter kopen omdat ik een vormloze zwangerschaps bh niet zo zag zitten. Maar ze raadde me dat sterk af omdat ze volgens de hunkemoller nog erg zullen gaan groeien.

Ik had cup 75 E en heb nu een zwangerschaps bh 80 E/F

14. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    oei!

Als ik dat zo lees groeien de borsten flink. Ik zie daar wel tegenop, ik heb namelijk nu al 70 F, dat is mijn normale maat.

Hoe moet dat als ze nog 1 à 2 cupmaten groeien....oei oei, topzwaar? :confused:

15. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ik ben van een A/B cup naar een mooie 75c gegroeid en ik heb ook nieuwe bh's gekocht maar dan nog gewone bh's Ze waren 70% afgeprijst dus dan valt het nog mee.

Ben van plan om volgende keer als ik weer moet kopen w.s. wel voedinsbh's te kopen

16. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Diantje,
    Ik hoop dat ik me straks bij jou aan kan sluiten; had door pilgebruik een kleine B cup die helaas weer een A cup werd na stoppen met de pil :( Mijn borsten lijken nu al wel weer wat te gaan groeien, en voor een mooie C cup zou ik tekenen :D .
    Heb ook wel eens gelezen dat dames met een kleine cupmaat relatief meer groeien tijdens zwangerschap :confused:

17. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik paste gewoon tot op 't laatst nog in m'n gewone bh's. Niks gegroeid dus.

18. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    van 80C naar 85E! in het begin vond ik ze wel mooi, nu wil ik ze het liefst af en toe wegstoppen..

19. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier ook 0,niks gegroeid...
    Baal er nog van!
    Heb maar een magere B cup..

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    nog steeds c cup (van klein a'tje, wel helas zo dat ik al zie dat mijn vel echt niet eer terug gaat rekken :(

geweldig, vel van een C cup met vulling van een acupje, blegh.....

Deel Deze Pagina