hoi, ik had een vraagje ik heb maandag 13 oktober een eisprong gehad doormiddel van spuiten maar wij hebben die dag niks gedaan omdat vriend lief toch ineens besloot dat het misschien beter was nog even te wachten. ik denk 3 of 4 dagen erna hebben we dan wel wat gedaan zou je dan alsnog zwanger kunnen zijn? (ik dacht tenminste zelf van niet) nou vroeg ik me ook af het is nu precies 14 dagen geleden ik weet dat dit het gemiddelde is en dit een dag of 2 vroeger of later kan zijn, maar kan het ook zijn dat je bijvoorbeeld 3 of 4 weken na je eisprong ong word wat is de maximaal aantal dagen tussen eisprong en dat je ong moet worden. en als je na die maximaal aantal dagen nog niet ong bent betekend dit dan altijd dat er een zwangerschap zit (of mola zwangerschap of iets dergelijk datt je lichaam denkt dat je zwanger bent zeg maar). groetjes moniek
Goedenavond, in principe is het maximaal aantal dagen 14. Dit kan een paar dagen schelen (soms kan de eisprong toch wat later plaatsvinden), maar niet 3-4 weken. Indien je niet ongesteld wordt kan het zijn dat je zwanger bent, maar soms gebeurt het ook wel eens dat er geen eisprong is in een cyclus, waardoor de menstruatie verlaat kan zijn en je dus niet zwanger bent. Groetjes Monique
ik heb nog een vraag stel ik heb 2 dagen geleden iets gedaan en ik zou vandaag morning after pil pakken werkt deze dan en werk deze ook en voor een zwangerschap van bv 1,5 weken zwangerschap als je dan zon morning after pil pakt wat dan
Ben je eenmaal zwanger dan werkt de morning after pil niet. Daarnaast moet je de morning after pil innemen binnen 72 uur nadat je onbeschermde seks hebt gehad want anders heeft het geen zin meer en kan je beter contact opnemen met de huisarts voor advies. Groetjes Monique