ik heb voor Finn een difrax rietjes beker gekocht, maar die lekt enorm...iedere keer is de tas nat Hebben jullie hier ook ervaring mee?
Ik heb een rietjesbeker van Nuby, die ik ook echt niet zonder zakje eromheen in m'n tas doe. Heb nog geen antilekbeker gevonden die niet lekte....
Ja hier het zelfde vind het een waardeloos ding! Die van Nuby lekte ook bij ons.... Je word niet goed van die bekers...
zijn hier al veel meer slechte ervaringen geweest met de difrax beker, hier dus ook de nuby beker. enig nadeel is dat ze op het rietje kauwt, dat ie kapot gaat ,maar rietjes kun je los kopen.
Nuby lekt alleen als idd het rietje kapot is gemaakt...als je bovenin het rietje kijkt en het dubbel vouwt zie je een blokje open gaan...dat is heel snel stuk door bijten en dan gaan ze lekken...niet meer vacuum helaas. Difrax, geen ervaring mee helaas..maar heb meerdere slechte verhalen gehoord......... :S
Hier ook... Heb ook nog geen enkele beker gevonden die antilek is en blijft. Tommie Tippee is redelijk antilek, maar na een tijdje niet meer. We gebruiken ze meestal alleen nog in de auto, maar toch...in de auto is lekken ook niet handig. En in de tas idd, heel vervelend.
is idd behoorlijk irritant, hier dezelfde ervaring! Ik wikkel m in een hydrofielluier in de luiertas... hoop echt dat Lucas snel uit een gewone beker kan drinken.... wat een crime die antilekbekers
Heb nu ook een rietjesbeker van Bibi. Die bevalt wel goed. Als 'ie valt liggen er wel wat druppels op de grond. Maar ik durf 'm wel in m'n tas te doen zonder plastic zakje er om heen.