Iemand tips welk mobieltje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gezond, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi hoi...

Heeft iemand ervaring met een navigatiesysteem op het mobieltje?

Werkt het een beetje?
    Moet je er extra voor betalen... voor die service bedoel ik... Om up-to-date te blijven etc?

Wie kan mij helpen, meer vertellen en ervaringen delen?

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi hoi...

Het is zover.. ik mag een nieuw mobieltje uitzoeken...

Heeft iemand tips over een merk... type... etc.?

Welk mobieltje moet ik volgens jou nemen en waarom?

Pleaaase help me!

(ze zouden gewoon 2 types in de etalage moeten zetten en niet zoveel hahahahaha... Ik kan niet kiezen....)

Edit moderator: Topics over mobieltjes en navigatie op mobieltje samengevoegd.

3. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hoi hoi,

Ik heb dit jaar een Nokia N95 uitgezocht waar standaard Route 66 op zat, en ik een onbeperkt internet blox bij genomen heb.

Of je zonder die blox moet betalen voor de navigatie weet ik niet.

Moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik blij ben met de navigatie, maar dat hij me niet altijd op de "juiste" adressen aflevert (gelukkig wel in de buurt, zodat je altijd nog even aan iemand kan vragen, hihi).

Veel suc6 met het kiezen van je mobieltje!

Ow trouwens, nog even 1 tip: als je voor een Nokia N95 zou willen gaan, kies dan de 8 gig versie. Ik heb niet de 8 gig versie en heb dus regelmatig te weinig geheugen beschikbaar, erg irritant.

Groetjes,
    Con

4. Niet meer actief

Navigatie werkt ook zonder internet, maar als je gebruikt maakt van Google Maps als navigatiesysteem is een onbeperkt internet zeker aan te bevelen, want het kaartmateriaal wordt dan wel gedownload van Google.

Stel voor jezelf een lijst op met functies en probeer het vooral in de winkel uit.

Wil je:
    - Navigatie?
    - Hem gebruiken als MP3-speler?
    - (Goede) foto's maken?
    - Internetten (via mobiel internet of een draadloos netwerk (WLAN)?
    Etcetera Etcetera Etcetera.

Ik ben zelf een Sony Ericsson eigenaar, dus ik neig naar dat merk, maar je moet de keuze toch echt zelf maken. Ik ben in ieder geval weg van C905 (slidephone met 8,1 megapixelcamera), maar die is wel vrij dik. Oja, vrouwen dragen hun telefoon niet in de broekzak :)

5. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Ik heb al een tijd de nokia6110 navigator en ik ben er echt supertevreden mee! Werkt prima, geen internet nodig en stuurt me vrijwel altijd feilloos waar ik heen moet. Mijn vriend heeft de N95. Mooi toestel ook, maar de navigatie werkt minder (trager). Kijk ander even op www.kieskeurig.nl. Daar staat veel info.

6. Aura

Aura Niet meer actief

Sorry kan je niet helpen welke je WEL moet nemen...kan je wel helpen welke je NIET moet nemen...de HTC Diamond touch...heb m zelf een paar maandjes maar vind het echt een onding voor mij alleen nog maar nokia hierna......Mijn zusje heeft een blackberry is er wel heel tevreden mee maar of daar ook navi op zit? Succes!

Deel Deze Pagina