Wat moet ik hier mee?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door jessi, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    #1 jessi, 27 feb 2012
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
    hoi,

Het zit zo Lisa heeft een strikt dagschema en daar houden ze zich niet aan. Ik weet het ze is lief maar als ze maar iets jengelt pakken ze haar op en dat is nou juist niet de bedoeling. Ook draagt ze thuis maatje 1 luiers en ze krijgt daar maatje 3 om. Verder toen ik haar afgelopen donderdag op haalde en haar verschoonde had ze een giga smetplek in haar liesje. Deze zat er in de ochtend nog niet. Ik heb er al eens wat van gezegd dat haar luiers te groot zijn maar ik krijg 0 op het rekest. Toen heb ik gezegd pak dan luiers uit haar luiertas dan heeft ze in ieder geval de goede maat aan maar dat doen ze ook niet.

Als ik de verhalen moet geloven doet ze het daar prima overdag. Terwijl ze thuis heel onrustig is als ze is geweest. Ze is dan gewoon 3 dagen van haar pad af.

Wat moet ik hier mee.
    Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Nog 1 keer heel duidelijk aangeven wat je wilt;Desnoods ook in het schriftje.Dat je wilt dat ze jou luiers gebruiken(als ze ze zelf niet zo klein hebben tenminste)en dat ze haar niet om het minste of geringste oppakken.Natuurlijk wel als ze echt verdrietig is.
    Dat ze onrustig is thuis kan ik me iets bij voorstellen.Er zijn veel prikkels op een kdv en dat moet ze verwerken.Dit zal tzt wel beter gaan denk ik.Ze is nog erg klein en gaat waarschijnlijk pas een paar weken naar het kdv denk ik?

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Neej ze gaat nu alweer 2 weken. Ben 15 februari alweer gestart met mijn werk. Ik heb alles al eens in het schriftje geschreven dus ze kunnen het zo na lezen. Ook hebben ze een kopie van het dagschema en wat ze moeten doen als Lisa huilt.

4. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    2 weken is nog kort hoor!
    Ik werk zelf op een kdv en we hebben geregeld kindjes(ook al zijn ze nog zo klein)die echt moeten wennen aan alle geluiden enzo.
    Wat de rest betreft;Desnoods even gesprekje met je contactleidster aanvragen en alles nog een doornemen.Is vast geen onwil van ze....
    Daarbij zul je het ook een beetje los moeten laten.Het kan nooit precies zo gaan zoals thuis,simperlweg omdat er nog een aantal kinderen zijn...

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    2 weken is inderdaad erg kort hoor.
    Maar het is inderdaad erg irritant als er niet geluisterd wordt, zoveel moeite is het toch niet om een kleinere luier aan te doen lijkt mij.

Deel Deze Pagina