Momenteel oriënteerde ik me op een goed matras voor het toekomstige junior bed voor onze peuter! Er zijn wat soorten zoals foam, binnenvering, koudschuim. Wat is jullie ervaring en / of wat kun je aanraden. Of een goede winkel / webshop waar ik advies kan inwinnen. Zie nu zoveel voorbij komen op internet Kosten maken niet heel veel uit. Liever goedkopere kleding en een goed matras voor hem als je begrijpt wat ik bedoel
Hier een ikea binnenveringsmatras van E119,- vyssa voor peuterbed. Leek mij het lekkerst liggen en het luchtigst
Hier ook matras van ikea. Als ze naar een groter bed gaat en wat groter dan krijgt ze een duur matras die lichaam goed ondersteund. Heeft nu nog niet zoveel nut.
Gaat hij in een peuterbed of een volwassen bed? Anders zou ik ze gewoon live gaan bekijken en bevoelen als ik jou was
Dan valt sultan volgens mij af. Je zou even op de site kunnen kijken bij matrassen voor junior bedden. Stuk of 10 hebben ze er, in alle prijsklassen en drie soorten. Wij hebben dus voor een binnenvering gekozen ivm warmteregulering, maar ze zijn nog zo licht en klein dat het echt weinig uitmaakt hoor.