Melk is niet goed voor je. Wij drinken hier geen koemelk Sommige bestanddelen van de melk zijn wel goed en die slikken we bij of eten we via iets anders
Mijn zoon en dochter drinken 1 beker melk per dag, ze vinden het beide heel erg lekker. Ik drink geen melk, vind het echt smerig.
Hier 1 a 1,5 pak per week. Ik drink het (bijna) niet, mijn vriend soms een beker en mijn zoontje iedere ochtend bij het ontbijt. Verder yoghurt en kaas.
Wij drinken geen koemelk. Er gaat ongeveer 1 pak amandelmelk en 3 liter geitenmelk per week doorheen.
Hier 2 liter per dag maar we vinden het alle 3 ook ERG lekker vooral goede koude melk mmmm En er gaat sowieso melk in de brinta voor J. en soms papa ook. Dan gaat het nog harder.
Ons zoontje drinkt zo'n halve liter melk/karnemelk per dag, ik en mijn vriend drinken het niet. We eten wel veel kaas en yoghurt.
Hee Annedore, Maar da's uit allergie-oogpunt of niet? Want het principe koemelk/geitenmelk is hetzelfde.
Ik drink bijna geen melk,omdat ik het niet zo lekker vind. Man drinkt een pak per dag en de kindjes een glas.
Ik haal 4 a 5 pakken melk per week (1 liter pakken). De ene keer gaat er 3 liter doorheen en de andere keer 5 liter. Onze zoon drinkt 's morgens thee met melk en overdag nog 1 of 2 bekers gewone melk. Mijn man drinkt 2-3 bekers per dag en ik ook.
Ik drink 1 beker melk per dag. Mijn man drinkt eigenlijk nooit melk. De kinderen af en toe een beker.
Hier gaat er een half pak of heel pak per dag doorheen. Vriend en ik drinken allebei minimaal 1 glas per dag en als we geen yoghurt nemen wel 2 glazen