Ben ook opgegroeid met het idee dat je melk nodig hebt en dat het goed is maar vraag me steeds vaker af waarom
2 liter per week en voornamelijk voor de oudste in de pap. Jongste krijgt nog flesvoeding.. Wij drinken liever water en vullen onze zuivelvoorraad aan met yoghurt/kwark/kaas
Melk de witte motor (van de economie dus... Want wij kunnen best zonder liters melk per week) Hier sinds een paar weken enkel nog sojamelk trouwens. Lekker genetisch gemanipuleerd dus
Bij ons tussen de 5 en 8 liter per week! Maar ook voor sausjes en cappuccino! Wij drinken melk bij het avondeten, soms wel 2 glazen pp! Eet je minder dus goed voor ons dieet!
Juist hahaha door al die reclames dus Hier ook soja, door de zwangerschap verdraag ik namelijk geen melk producten
Er zitten anders best veel calorieën in twee glazen melk... bovendien is het niet goed voor de spijsvertering.
wij drinken geen koemelk (ik drink amandelmelk). Melk is helemaal niet goed voor je. Ik heb er zelf een heftige intolerantie voor. Mijn kindje zal het dus ook niet krijgen. (ja mamamelk )
Hmm zo ongeveer 0,0 liter in de maand ik gebruik alleen melk voor de pannenkoeken. We lusten allebei melk alleen we halen het nooit. ML eet daarin tegen wel elke dag een kom met yoghurt