Baby 13 maanden hoeft fles niet meer

Discussie in 'Voeding' gestart door Melsss, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melsss

Melsss Actief lid

7 mei 2014
    211
    0
    16
    Mijn zoontje is best een grote eten en is na 90 cc er al klaar mee. Denk dus dat ie er wel zonder kan maar wat moet ik hem dan geven aan melk? Half volle melk in een tuitbeker of dreumesmelk?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Als je in Vlaanderen woont: groeimelk. Als je in Nederland woont: volle melk. :D

Met andere woorden: wat je zelf het liefste hebt.

3. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter drinkt vanaf dat ze 1 is geworden geen melk meer, omdat ze het gewoon niet wil. Ze krijgt 's ochtends een beker Arla. Dreumes melk enz is allemaal commerciële troep. Je kunt gewoon melk proberen, en als hij bijv kaas eet op brood dan is dat ook goed.
    Wij mensen, dus ook die kleintje hebben echt niet zoveel melk nodig

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Cb hier geeft aan ongeveer 300 ml zuivel. Mijn vent lust geen melk en karnemelk dus ik geef vifit of optimel. Dan nog een toetje na het eten en een fles voor het slapen gaan. Maar die blijft steeds vaker onaangeraakt.
    Een plak kaas op brood telt ook voor 100 zei het cb tegen mij. Dus aan die 300 zitten ze zo.
    Ik geef trouwen de vifit in een rietjesbeker.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    idd lekker gewone melk gaan geven! opvolgmelk is mega duur en onzin...
    ik ben met 13 maanden ook gestopt met de fles, en de gewone melk uit een tuitbeker gegven. mijn zoontje dronk het net zo goed.gaf hem de beker als we aan tafel gingen, dan kon ik rustig brood smeren en hij vast drinken. en dat gaat nu nog steeds prima! alleen inmiddels een rietjes beker of open beker.

Deel Deze Pagina