Welke 'beker' na de fles?

Discussion in 'Voeding' started by meliez, Jun 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meliez

meliez Actief lid

Apr 26, 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Zl grijpt steeds vaker de fles uit mn handen om zelf te drinken, gaat de ene keer goed en de andere keer prikt hij in zn wang of kin met de speen.
    Ik wil hem graag voor het andere drinken dan melk (die geef ik gewoon met de fles) bv. water een andere 'beker' geven.
    Moet ik dan kijken bij de tuitbekers? En welke? Hij drinkt nu uit de avent natural.

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    Hier nooit een tuitbeker of iets dergelijks gehad.. een doorzichtige beker (of glas) was prima voor die kleine oefenslokjes. We hadden wel een difrax oefenbeker, maar weet eigenlijk niet of dat nou zoveel toevoegde. Maar hij dronk dus al vrij snel goed uit een beker/glas.

Scheelt misschien wel dat hij tot de 9 maanden eigenlijk alleen bv heeft gehad en het water uit het glas dus echt alleen om te oefenen met drinken, niet omdat hij perse nog ander vocht moest binnenkrijgen.

Klein nadeel.. hij kan nog steeds niet uit een rietje drinken. Dus ik moet altijd een glas vragen bij alles waarbij je in de horeca een rietje krijgt ;)

3. meliez

meliez Actief lid

Apr 26, 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Die van mij moet, vooral nu met het warme weer, extra drinken. Vooral water, zonder iets.

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier tuitbekers gekocht bij de vleet maar hij wou ze niet. Had liever een gewoon doorzichtig glas om van te drinken. Wat hij nu wel graag heeft is een rietjesbeker (had er eentje gezien van het kindje van vrienden die bij ons waren komen logeren). Maar toch ook graag nog zijn gewoon glas.

5. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ze dronk hier vanaf 9 maanden uit deze avent oefenbeker en nu drinkt ze uit gewoon een open bekertje.

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Die oefenbeker vond ik dan weer niks, hier bij allebei de tuitbeker van Avent.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Een oefenbeker en rietjesbeker gingen hier allebei goed. Het is even een kwestie van doorkrijgen.

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Tuitbeker met zachte tuit (nuby), tuitbeker met harde tuit (nuby), rietjesbeker (nuby), gewone beker...verwacht vooral niet dat ie meteen gaat drinken, kan wel even duren voordat ie het door heeft.

Share This Page