halllo dames ik weet niet hoe zal ik beginnen maar ik doe me best om duidelijk te zijn ik was 16 en heb borsten verkleint (van wegens heel groot verschil zat met borsten maat en ik werd ook helaas gepest ) maar goed toen dacht ik niet aan borst voeding. en toen ik zwanger was van me dochtertje(21 jaar) wilde ik borst voeding maar het zuig van haar was niet goed ze deed lipje binnen in de mond trekken en tepelhoedje maar was niks ...en ik had ook een kolfmachine medela gehuurt (wel de dingen gekocht wat je moet gebruiken nieuw ) maar kwam niet veel uit maar beetje en de VK en kraamzorg zeiden al dan gaan we fles voeding doen ...(ze is nu grote meid van bijna 3) maar zou het aan kunnen liggen dat niet zo goed ging: -zenuwachtig voor eerste keer mama geworden -kolfmachine had ik langer voor stuwing en toen kwam meer melk uit pas na week en paar dagen -dochtertje misschien weinig geroken (baby geur)?klinkt raar maar zou kunnen toch? -aan de leeftijd hoef toch niet aan liggen? en nu ben ik weer zwanger (24 jaar) van tweeling en ik zou weer willen proberen maar nu ben ik meer voorbreid en me lichaam ook en als niet lukt dan gewoon fles voeding maar mog zijn dat de kolfmachine wel goed doet dat is ook geen probleem toch?ben benieuwt en zijn er dames die ook borsten verkleint die gewoon melk kunnen geven? want lijkt me toch beetje sterk snapje hoop dat me verhaal duidelijk is ander hoor ik wel groetjess