Hoi Hoi, Komende week ga ik naar het bureau en wil ik het eetschema bespreken nu ze de 6 maanden voorbij is. Op dit moment krijgt ze: 07u30 fles 210 10u30 fruit klein potje 11u30 fles 210 14u30 soepstengel/rijstekoek 15u30 fles 210 17u30 warm eten klein potje 19u30 fles 210 al haar potjes zijn nog eten vanaf 4 maanden. Nu zit ik te denken om dadelijk eigenlijk hetzelfde aan te houden maar dan een boterham toe te voegen als lunch en de dan fles van 15u30 te laten vervallen. Pikt ze dit niet dan 4 flessen van 180. Maar goed mijn vraag is eigenlijk: hoeveel melk geef je nog na de boterham? Is een volle fles dan niet te veel? Is het misschien makkelijker om die eerst te laten vervallen? groetjes Mik
Ik zou de fles eerst verkleinen en dan een boterham. Maak er eens 150+5 van dan heeft ze toch nog een flinke fles en dan kijken hoeveel brood ze lust.
ik zou de flessen naar 180 doen...dat is al 800 cc en ook genoeg... mijn zoontje at met 8 mnd pas echt boterhmmen, daarvoro alleen korstjes, maar ik bood na de boterham 150 of 120 melk...j merkt het vanzelf wel hoeveel ze op kunnen...eerst broodje eten...even eten laten zakken..en dan bijv flesje melk voor het slapen gaan ofzo... de middag fles was ook kleiner als de overige flessen..ik gaf sochtends ipv melkfles, fijne granen uit een bordje...zo met 6/7 mnd geloof ik
Ik zou met 7 maanden met een boterham beginnen ivm gluten, maar zie dat je ook al soepstengel geeft dus dat heeft niet zoveel zin meer. MIjn zoontje at pas vrij laat veel brood. Je kunt toch gewoon kijken hoeveel ze drinkt van de fles?
Ik bood mijn zoon een boterham aan en daarna een fles van 180+6. In het begin eten ze toch helemaal nog niet veel brood.
Ik denk dat ik het als volgt ga doen 07u30 fles 210/7 10u00 fruithap met thee of water 11u30 boterham 12u00 fles 180/6 (niet erg als de fles niet leeg is) 15u30 tussendoortje met thee of water 17u00 warm eten met toetje 19u30 fles 210 met pap Mogen ze zo`n groot potje fruit en groente vanaf 6 maanden helemaal opeten? Groetjes Mik