Zoet ruikende urine..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkie97, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.969
    113
    Al een paar weken ruik ik een zoetige geur als ik heb geplast. Dit is sinds ik van die zalf in moest brengen vanwege een schimmelinfectie ds ik dacht eerst dat ik dat rook doordat er misschien wat uitliep tijdens het plassen. Maar nou ruik ik het dus nog regelmatig..
    Ik las ergens dat het kan duiden op diabetes, maar ik heb zo'n gluosetolerantietest gedaan met 26 weken en daar kwam niks bijzonders uit...
    Wel heb ik redelijk veel last van afscheiding, alleen vind ik dat weer anders ruiken..
    Wat zou dit kunnen zijn? Kan het ook een blaasontsteking zijn? Ik loop wel weer errug vaak naar de wc momenteel..
    (Ik snap, even laten testen is het handigst, maar het is meer dat ik die geur net kan thuisbrengen en ook nietrook toen ik een blaasontsteking had met 20 wk..)

2. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Kan indd op zwangerschaps diabetes duiden, ik zou als ik jou was morgenvroeg even langs de dokter met ochtend urine en hun het laten sticker, kunnen ze zien of er glucose in je urine zit, maar ook blaasontsteking ect

Succes!

Deel Deze Pagina