Na maanden van proberen heeft Louise vanmiddag een kwart van een boterham gegeten! Ik ben zo blij moet het even delen. Al die tijd was het kokhalzen of zo snel mogelijk het stukje eruit zien te werken. Alles had ik geprobeerd, kleine stukjes, grotere stukken, in de fruithap, in de pap, in de melk het maakte niks uit, ze moest het niet. En nu... ze bleef zowaar haar mond opendoen en ook slikte ook daadwerkelijk de stukjes door!
Thanx meiden... aan de ene kant had ik zoiets van het komt vanzelf, en niet aandringen maar aan de andere kant denk je toch... wanneer gaat ze nou brood eten? Alle andere kindjes eten al maanden brood en zij wil niet... komt het nog wel goed hihihi Nou het is dus duidelijk, het komt echt vanzelf goed. Gewoon niks forceren en steeds wat aanbieden, wil ze niet, dan niet
Hee Manuela, wat fijn! Zo zie je maar, het regelt zich allemaal vanzelf. Goed dat je geduld hebt gehad... Nu kun je gezellig samen met Louise boterhammen eten! (vind ik zelf altijd zo leuk!) groet Amber
Jaaa madam heeft zonet bijna een halve boterham op (zonder korstjes) en pakte netjes zelf de stukjes van haar bord om ze in haar mondje te stoppen! Helemaal super. hahahaha nooit gedacht dat ik om zoiets helemaal blij zou zijn.