Mijn ukkepuk heeft al een week verhoging. Maandag tot en met woensdag tussen de 38.5 en 40 graden en daarna rond de 38 de hele tijd. Ik had dinsdag wel de dokter gebeld en die zei, kijk het nog een dagje aan en toen had hij 37.9. Hij is snotterig (donkergroen en soms beetje oranje) en hij hoest. Hij eet en drinkt wel, maar hij eet minder dan normaal. Ik heb net weer gebeld en moet zo even terug bellen of er nog een gaatje vrij is vandaag. Hebben jullie ukkies ook wel eens zo lang koorts gehad. Ben hier nog niet zo in thuis. Hij is wel redelijk te doen voor de rest, behalve vandaag dus weer. Groetjes Adriana
Ja hier heeft mijn kleintje ook wel eens een week koorts gehad. Ze had ook last van bronchitus, maar haar longen waren verder schoon. Ze moest wel aan de ab ivm een gaatje in haar hart
hier ook weleens een week koorts mijn huisarts zei toen, bij langer dan 3 dagen koorts (echt koorts dus boven 38.5) gelijk bellen en komen. dat doe ik dan ook altijd, meestal is er dan wel iets van een oorontsteking of fikse verkoudheid. goed dat je naar de HA gaat in ieder geval, beterschap voor je ukkie!
Thanx voor de reakties. Ik had ook al gebeld na 3 dagen, maar daarna zakte het. Ik heb het idee dat hij ook zere oortjes heeft. Nah, zo meteen heen gelukkig. Dan moet ik hem uit zijn bedje halen Hij heeft van 10 tot 2 geslapen en nu weer al een uur.
Mijn dochter heeft het met 10 maanden gehad - een week lang koorts zonder duidelijke oorzaak. Maar het verschil met jouw zoontje is dat de koorts iedere dag wat hoger was dan een dag daarvoor. Ik bleef maar bellen en naar de ha/hap komen maar niemand kon iets vinden. Bleek een infectie in luchtwegen en moest ze aan de ab kuur. Toen was het snel over gelukkig. Beterschap!!!
Heb nu ook een abkuurtje. Ze konden er niet echt wat van maken. Beetje last van zijn oor. We zien het wel eventjes. Thanx