Hier zo'n 12 a 14 man en inmiddels zes kinderen. Alleen directe familie en twee goede vrienden, precies de mensen die een belangrijke rol spelen in het leven van onze zoon. Ik verdeel het aantal al in twee dagdelen, omdat ik het zelf anders te druk vind. Ik zou ook echt niet meer mensen willen uitnodigen ivm het aantal cadeau's!
Wij hebben de gewoonte geld bij elkaar te leggen voor kado’s. Op de opa’s en oma’s na, doen wij €10 per kind ‘inleggen’. Anders wordt het sowieso te gek bij ons in de familie, kan je een extra krantenwijkje nemen voor de verjaardagen Het is dus wel superfijn dat het dan geen ‘actionrotzooi’-verzameling wordt, maar nuttige kado’s zijn. Aankomend jaar vragen we voor dochter lego&friends. Heeft ze gelijk een leuk dorpje bij elkaar.
Oei ja mijn kinderen (vooral de oudste) zouden echt ongelukkig worden van een kinderfeestje met 20 kinderen. Die zouden zich geen raad weten. Een externe locatie huren kan, maar dat gaat voor mij wel helemaal aan het idee van een kinderfeestje voorbij. Zeker als de hele klas gevraagd wordt is het meer een schoolreisje zonder de juf Hier is een kinderfeestje (zeker op 5 jarige leeftijd) een kneuterig samenzijn. Wij hebben het morgen hier. Uit school mee en frietjes eten, dan een piratenzwaard knutselen. Een fotospeurtocht buiten. Wat chippies en drinken en dan lekker naar huis.
Hier vanaf het eerste kinderfeestje op de basisschool, dus met 5 jaar, alleen nog opa's en oma's en dan nog een kinderfeestje. Wij gaan ook niet naar kinderfeestjes meer vanaf die leeftijd.
Wij hebben hier vlakbij een strandje waar mijn oudste verkleed als piraat gaat zitten met een schatkist. Vanaf ons huis tot aann het strand heb ik foto's gemaakt van herkenbare punten waar ze langs moeten lopen. Zo komen ze bij de schat
familie: 9 volw en 4 kinderen vrienden: 6 volw en 7 kinderen + wij zelf -> we nodigen niet alle vrienden uit voor een kinderverjaardag, alleen degene die ook kinderen hebben die onze jongens ook 'goed' kennen. We vieren het meestal van 14.00 tot 17.00 op zaterdag of zondag. Kinderfeestjes hebben we nog niet gehad/gedaan.
Nee we hebben er dit jaar voor gekozen om echt alleen dit feestje te doen. Het was een groot succes. De schmink dame is 1,5 uur gebleven.
Wij vieren de kinderverjaardag in de zomer, met mooi weer, lekker bbq aan en volop vrienden en familie bij elkaar. Ik tel ze eigenlijk niet, iedereen die wil mag komen. Vorig jaren waren we met ong 35 man. We starten rond 14h en de laatste gaan rond middennacht weg. Kinderen vinden het het leukste feest vh jaar. Daarnaast nog een kinderfeestje met alleen vriendjes.
Dit vind ik dan meer een klassefeest/klasuitje dan een verjaardag. En met hoeveel kinderen dan tegelijk? Stel stuk of 4? Dan krijgen ze zo'n feest 8x per jaar? Met de hele klas waar ze al de hele dag doorbrengen en ook alle schooluitjes mee doen? Ik zie dan het verschil niet echt.
Hier zitten we op inclusief onszelf op 27 mensen inclusief neefjes en nichtjes. Vaak komen mijn broer en ouders smiddags zodat het wat verdeeld is. En dat vinden wij echt prima. Zwager en schoonzus zijn erg voor rust regelmaat en reinheid maar hebben op een kinderverjaardag 60 mensen. Wel verdeeld over 2 dagen. Maar iedereen komt op hetzelfde moment. Echt verschrikkelijk vind ik zulke verjaardagen waar het stervensdruk is.
hier komen zo een 50 tot 60 volwassenen met daarbij 15 a 20 kinederen. Ik vier de kinderen hun verjaardag altijd op de zaterdag na hun verjaardag vanaf 13.00 tot geen eindtijd.
Vandaag feest gehad! Familie bestaat uit 13 volwassenen en 2 kinderen. En we nodigen vrienden en buren uit waarmee de kinderen ook contact hebben, dat zijn 7 volwassenen en 11 kinderen. We verdelen het over de hele dag. Iedereen kan komen wanneer hij/zij zin heeft.